Friday, April 13, 2018

13.aprillil osalesid kõik Hageri klassid "Tagasi kooli" loodusalastes e-külalistundides

4.kl osales e-külalistunnis "Kuidas olmeprügist elektrit teha"


4.klassi tund piltides

1. -3. klass osalesid tunnis "Kuidas taaskasutusega maailma päästa?" Külalisõpetaja: Anna Lutter, ettevõtja ja käsitööõpetaja
2.klass tunnis
2.klass tunnis

1.klass kuulamas
1.klass arvas: Ma sain väga palju tarkust. Taaskasutus on hea. Päris meeldis see tund. Ägedus oli. Rõõm ja lõbu! Hästi oli täna tunnis. Tundsin täna palju rõõmu. Väga meeldis. Saime vaikselt meisterdada ja mõelda. Keegi ei seganud.  Kõik asjad on nii lahedad. Raveni auto meeldis kõige rohkem. Äge tund


Tore oli see, et sel korral vastas külalisõpetaja Lenna ja Lisete küsimustele otse eetris.

Kõigile küsimustele ei ole seal aega vastata. Mõnele vastab ka hiljem kirjalikult.

Anna Lutteri vastused:
Caroly küsis: Kas sulle meeldib asju valmistada?
Caroly, mulle väga meeldib asju valmistada - vahel isegi on nende valmistamine palju lahedam kui see lõpptulemus ise. Meisterdamine on äge!
Miina küsis: Kuidas sa tulid selle peale, et hakata asju meisterdama?
Ma arvan, et mul oli igav ja kuna selllel ajal kui ma olin väike, siis telefone üldse ei olnud ja multikaid sai ka ainult pool tundi päevas vaadata, siis otsisin endale kogu aeg midagi põnevat teha ja eks see nii tuli.
Meisterdamine 


4.klassile oma töid tutvustamas

3.klass uudistamas
1.klass tegutsemas

No comments:

Post a Comment