Friday, December 20, 2019

Siit leiad jõuluvanale lugemiseks luuletusi

Alari ja vanemad
Päkapikk piilub juba, jõuluvanale viib sõna
olen olnud tubli, jõulumees teab juba
ootan kinke kuuse all, salme õpin usinalt.


Laura ja Raivo
Kuidas tuleb, kuhu läheb, 
kes on näinud päkapikku?
Kommid sussi sisse paneb, 
olles ise nähtamatu.
Kas ta õppis luurekoolis
ennast peitma seinaprakku?
Ise magusast ei hooli,
jookseb jõuluks jalad rakku.


Kaisi Ly ja Urmala
Minu lemmikkuu on jõulukuu,
siis me tuppa toome kuusepuu.
Päkapikud käima hakkavad,
meie kahest kiisust mööda hiilivad.
Õues jõulutuled vilguvad
nii et minu silmad pilguvad.
Kõigest kõige rohkem ootan jõuluvana,
tunnen ennast siis alati nii ärevana.


Gregor ja Kadi
Jõuluvana ootan ammu, kuulatan ehk kostub sammu.
Ehk on vahva jõulumees minu poole juba teel.
Mul luuletus jäi pähe hops, sest kingisooviks on XBOX.
Meil vahvaid lapsi täis on tuba, oh, jõuluvana tule juba.


Rasmus ja Kadri
Kuhu jääb siis lumi? See on kui paha uni,
kus puudub rõõm ja lust, sest maa on täitsa must.
Sa minu armas  päkapikk, mu soov on veidi imelik.
Ma kommi ega kinki taha, vaid valget lumevaipa maha.


Hõbeli ja Triin
Ma olen rõõmus päkapikk, ma ei ole väga pikk.
Sussi sisse kommi toon, sussi sees on jõulusoov.
Siis kui tuleb jõulutaat, tema käest sa kingi saad. 

Katarina ja Kristiina
Jõuluvana kas sa tead, 
mul on sussid akna peal.
Sinna sisse iga hommik
päkapikk toob ühe kommi.

Miina
Jõuluvana lahe sell
töötab tema iga kell
puhkusest tal aega pole,
rabab nii mis kole. 
Jõuluvana saaniga
vat kokat ei kaani ta.
Jõuluvanal habe ees,
seisab päkapikkude armees. 
Kingipakke kuuse alla,
aga morssi ta ei kalla.


Raven
Homme tuleb jõuluvana.
kinke annab jõuluvana.
Mis ta küll toob?
Kindlasti kinke toob.
Jõuluvanale salmi loen.
Jõuluvana sülle poen.
Lenna
Tühi on suss,
sees on ainult üks uss!
Unemütsi paneb pähe,
tuleb välja, et hääl on kähe.

Saara
Lumi, lumi tule maha
mina ujun sinna ära
koerad, kassid hüppavad üle hangede
samamoodi nagu meie pere.

No comments:

Post a Comment