Friday, February 21, 2020

21.veebruaril oli ühine EV sünnipäevale pühendatud klasside hommik


Hommikut alustasime Hageri kooli lauluga.
Katsime ühise toidulaua.
Koos on hea!
Minu Eestimaa

Minu kodu Eestimaa,
kus mul meeldib elada.
24. veebruar 
viigipüksid jalga saan. 
Võtan kätte Eesti lipu,
marssima siis väga kipun.
Pärast kodus perega
kooki sööme rõõmuga.
Sander 3.kl

Saalis mängisime ühiselt vanu häid laulumänge
Lapaduu tekitas kõige rohkem elevust
Minu isamaa

Mu isamaa on ilus koht
ja siin on roheline roht.
Saaremaa on ka ju lahe,
kuigi hääl on neil seal kähe.
Siin on euro, siin on sent
ja meil kõigil dokument. 
Igal pool on eesti keel,
see on minu lemmikkeel.
Rahvapill on vilepill
ja meie lill on rukkilill.
Miina 3.kl
Asume Kohila poole teele st ootame rõõmsalt bussi

Ühises rongkäigus


No comments:

Post a Comment