Thursday, May 6, 2021

4.klassi õppekäik Silma Õpikotta

Lisete: Me käisime looduskoolis, mis asus Läänemaal. Ma istusin bussis koos Carolyga, meil oli lõbus ja tore. Kui sinna jõudsime, siis saime vaadata kitse ja lammast. Sain palju teada kalade, lindude ja putukate kohta. Mulle meeldis kõige rohkem veeputukate püüdmine. Sain teada, mis putukaid võib vees kohata, Oli tore ja sain teadmisi juurde.

Marko: Mulle meeldis seal see piraadimäng, kus me pidime hüljeste kohta õpitust tunnikontrolli tegema ja mulle meeldis ka lindude ja kalade kohta rääkida. See linnuäpp meeldis mulle, sest ma sain sealt igat eesti linnuliiki vaadata. Aga kõige põnevam oli putuka püük. Me saime kaks kiilivastset ja ma nimetasin neid ämblikuteks. 

Triine-Liis: Kui me sinna jõudsime, olid seal kolm looma. Kui me läksime sinna majja ja istusime maha ja hakkasime uurima loomi, siis minu arust oli see igav. Kui õue jõudsime tundus põnev putukate otsimine. Saime neid mikroskoobiga vaadata. Ma algul ehmatasin ära, aga oli väga lõbus. Mul sel päeval oli veits paha tuju. Ma leidsin väga ägeda putuka, mis oli ülikiire. 

Caroly: Kui me sõitsime bussiga Silma õpikotta, siis tundus sõit nii pikk ja ma istusin koos Lisetega. Me arvasime, et oleme varsti kohal, aga vaatasime kella ja me olime alles 15 minutit sõitnud, aga igatahes oli meil bussis väga lõbus, Mängisime sõnamängu ja palju muid mänge, Siis kui kohale jõudsime vaatasime kitsi ja lambaid. Need olid nii armsad ja naljakad! Edasi läksime majja, kus üks mees rääkis meile kaladest, lindudest, merekarpidest jne. Siis saime tahvelarvutid ja mees küsis meil küsimusi ja otsisime tahvelarvutist vastuseid. Olime mingi tund seal ja peale seda saime enda toitu süüa. Peale söömist saime binokliga vaadata merel luiki. Need olid nii ägedad! Siis hakkasime teise õpetaja Kajaga putukate ülesandeid tegema. Seda oli nii põnev teha! Peale seda uurisime neid putukaid luubi all. Putukad olid nii suured ja ägedad. Siis hakkasime bussiga tagasi sõitma ja see läks nii kiiresti. Mulle väga meeldis see õppekäik.

Sander: Mulle natuke meeldis seal, Mulle meeldis teha kahele kitsele ja lambale pai. Meeldis süüa enda sööki ja loomi tiigist püüda. Ja mulle meeldis magama jääda kaks korda bussis: kui me läksime sinna ja kui tagasi tulime.

Lenna: Me sõitsime Läänemaale umbes tund aega, mis tundus väga kaua. Saime bussis väga palju laiutada ja nägin esimest korda, et bussis on WC. Kui kohale jõudsime saime vaadata kitsi ja lammast. Siis olime poolteist tundi toas ja õppisime hüljeste, lindude ja kalade kohta. Siis õppisime veel Läänemere kohta. Saime vaadata ka teleskoobist linde. Peale seda saime ka süüa ja osad jagasid toitu. Lõpuks läksime õue, kus uurisime vetikaid ja ühe peal oli palju sammalloomi. Siis püüdsime ka veeputukaid ja uurisime neid mikroskoobi all. Enne bussi minekut nägime ka kanasid. Tagasisõit käis väga kiiresti.



 Fotod on SIIN

No comments:

Post a Comment