Wednesday, September 18, 2024

Matk Sutlemasse 18.septembril



1.klass matkast

Florian: Meeldis Sutlema Väravatorn, bingo tegemine oli tore ja süüa oli tore.
Ragnar: Mulle meeldis sünnipäeva laulu kuulda pargis ja kommi jagada, joosta ja kiikuda.
Alexander: Meeldis süüa õues pargis.
Daniil: Mulle meeldis teistega korvpalli mängida, süüa õues. Mulle meeldis matkata.
Franco: Korvpalli mängimine ja süüa õues.
Perla: Mulle meeldis söögipaus. Meeldis teistega mängida.
Roland: Ma leidsin maha kukkunud tammetõru, mis oli hakanud juba kasvama natuke. Mulle meeldis pargis jooksmine ja bingo ülesanne, et peab ümber kuuse 5 ringi jooksma. Mulle meeldis ka matkata ja söömine.

3.klass matkast
Stenver:
Matkama minnes oli ilm alguses pilvine, lõpus läks ilusaks, päike paistis ja oli soe. Koos kaaslastega oli lõbus olla. Matkasime sutlema parki ja nägime ilusat mõisa. Mulle meeldis see, et oli ilus loodus ja ma õppisin loodusest palju.
Revo:
Mulle meeldis teistega koos palli mängida ja tagasiteel lasteaialastele tere öelda. Bingo oli lahe ja sain teada palju uut.
Kete:
Matkasime Sutlema mõisatorni. Matkates nägin imelikku kaldus puud, leidsin ka ilusaid kive. Oli lahe sõpradega koos aega veeta ja bingo oli samuti lahe. Kõige rohkem meeldis mulle teistega mängimine.
Mirt Lii:
Mulle meeldis udu sees kõndida, laulda ja bingot lahendada. Nägin erinevaid putukaid. Ma sain teada, et Sutlema torni sai kirjutada. Kõige rohkem meeldis tagasi kooli kõndida.
Tõnn Kaarel:
Mulle meeldis matkal, sest seal oli palju tegevusi. Mulle meeldis ka bingo, sest sai palju asju teha ja leida. Me käisime Sutlema pargis.
Eevaliisa:
Mulle meeldis bingo, eriti putuka oma. Saime teada uue puu (lõhislehine arukask -õp.), nägin vapsikut esimest korda elus, nägime 3 rohukonna. Mulle meeldisid putukad ja puud. Lõpuks jalad valutasid kõndimisest.


4.klass matkast

Maria: Täna käis meie kool matkal. Minu arust oli igav. Kui me tulime parki, siis hakkasime vaatama torni, pärast hakkasime sööma. Peale seda läksime mõisa juurde ja läksime tagasi kooli. 
Karoliina: Mulle meeldis matk. Ma jooksin, mängisin ja tegin Bingot, kiikusin ning tegin Mariaga jooksuvõistlust. Vahepeal sõin ja jõin. Mängisin esimese klassiga ka. 
Loore: Me käisime Sutlemas. Selleks kulus aega 39 minutit. Läksime Väravatorni ja tegime seal vaikusemängu. Pargis hakkasime kohe sööma ja mängima. Siis ma kiikusin Christlyniga ja läksime mõisa. Õpetajad tegid pilte ja me läksime tagasi mängima. Sõime veel ja Kert leidis tema isa nime. Poisid hakkasid ronima. Üks kolmanda klassi laps ütles õpetajale. Peale seda läksime Christlyniga vee juurde ja hakkasimegi tagasi minema. Õpetaja Loore vilistas suupilli. Kõndisime lasteaiast mööda. 
Riko: Täna me käisime matkal. Kõndisime koolist Sutlema parki ja sõime oma toitu ja mängisime ja vaatasime Sutlema väravatorni  ja mängisime korvpalli ja kiikusime ja vatasime Sutlema mõisa ja jooksime ja  olime nii sama. Soovisime õnne 1h lapsele ja poisid tahtsid ronida Väravatorni otsa ja jalutasime tagasi kooli tagasi.  Lehvitasime lasteaiale ja rääkisime juttu ja siis vaatasime marju ja olime jälle koolis tagasi.
Kert: Päev algas nii, et tulin hommikul kooli ja  kooli juures ootasime õues õpetajaid ja hakkasime jalutama Sutlema külasse. Me käisime terve Hageri kooliga Sutlema pargis. Me läksime väravatorni kus ma nägin oma isa nime ja lugesime seal kuidas seda ehitati. Me sõime ja kiikusime poistega. Siis me mängisime korvpalli ja jooksime. Meile anti  ühed töölehed, mida me pidime täitma. Kui see oli tehtud pidasime ühte esimemese klassi lapse sünnipäeva. Saime kommi. Päev lõppes nii, et 

jalutasime tagasi kooli ja sõime riisi ja mingit kastet.

Mirtel: 
Me alustasime koolis. Me kogunesime kõik kokku ja õpetajad rääkisid natuke matkast, siis hakkasime minema. Me tegime bingot Sandraga ja esimene ülesanne oli 10 min vaikselt olema. Me nägime seeni tee ääres. Me käisime Sutlema väravatornis. Siis me sõime ja läksime mõisa juurde ja läksime tagasi ja mängisime. Ja siis me läksime tagasi kooli.   
Paul Patrik:  Me alustasime koolis. Me kogunesime kõik kokku ja õpetajad rääkisid natuke matkast, siis hakkasime minema. Me tegime bingot Sandraga ja esimene ülesanne oli 10 min vaikselt olema. Me nägime seeni tee ääres. Me käisime Sutlema väravatornis. Siis me sõime ja läksime mõisa juurde ja läksime tagasi ja mängisime. Ja siis me läksime tagasi kooli.    

No comments:

Post a Comment