Friday, November 23, 2018

1. ja 2.kl Tallinnas PÄIKEST otsimas.


1.klass: Neljapäeval käisime Tallinnas Adamson-
Ericu muuseumis. Hommikul läksime rongi peale. Tallinnas suundusime kohe Pagaripoiste kohvikusse, sest kõhud olid tühjad. Saime korraliku suhkrupommi. Kõhud täis, jalutasime vanalinnas ringi ja jõudsime Raekoja platsile. Tegime pilte jõulukuuse kõrval, jõuluvana maja ees ja lava ees. Oligi aeg muuseumisse minna. Seal räägiti meile kunstnik Adamson-Ericust. Ta õppis vasaku käega maalima, kuna ta parem käsi oli halvatud, kahjuks. Me otsisime kõige päikselisemat pilti. Seejärel saime kõik meisterdada kujunditest päikest. Vahvad päikesed said! Edasi liikusime keldrisse, kus maalisime keraamilisele plaadile oma naeratava päikese. Tööd valmis, asusime  koduteele mööda Lühikest jalga läbi Toompea platvormide, trepist alla Balti jaama rongile. Laura väljus rongist Roobukal. Kohilasse jõudes oli Rasmusel ja Katariinal vanemad vastas, Kaisi Ly leidis oma kinda koolist üles ja jooksis bussile.
Laura: Mulle meeldis kõige rohkem kohvikus kreemisaia süüa.
Katariina: Mulle meeldis kõige enam päikest maalida.
Kaisi Ly: Mulle meeldis kõige rohkem muuseum ja sõpradega koos kohvikus söömine. Eriti maitses mulle liivarõngas.
2.klass
Raven: Käisime Adamson-Ericu muuseumis. Seal olid tema tehtud maalid. Mulle meeldis ka kohvikus ja Raekoja platsil. Päikese tunnis sain teada, et Adamson-Eric oli kunstnik ja oskas viiulit mängida.
Kärt: Mulle meeldis rongiga sõita ja vanalinnas ringi jalutada. Seal oli kohvik, muuseum ja palju lahedat. 
Mia: Adamson-Eric ei saanud ühte kätt liigutada ja pidi ümber õppima. Ta oli kunstnik, kellele meeldis joonistada päikest. Vahepeal töötas ta nahakombinaadis. Meeldis väga Tallinna vanalinn. 
Sander: Mulle meeldis rongiga linna sõita, vanalinnas kõndida ja kohvikus süüa. Vanalinnas oli ka jõululaat ja ilus jõulukuusk. Käisin muuseumis, kus oli tund päikesest. All keldris õppisin päikest joonistama. Väga tore päev oli.
Triine-Liis: Lahe oli see, et käisime Pagaripoiste kohvikus. Seal olid head koogid. Muuseum oli ka lahe, sest saime joonistada. 
Lisete: Mulle meeldis, et saime vanalinnas ringi kõndida ja emme töökohta näha. Muuseumis meeldis, et sain erinevaid toone näha ja üldse targaks. Veel meeldis Pagaripoistes käia. 
Caroly:  Mulle meeldis kõige rohkem see, et Adamson-Eric oskas maalida ja viiulit mängida. Mulle meeldis ka pildi joonistamine. Sõit rongiga oli lahe. Saime kohvikus maiustada. See oli väga põnev ja tore päev.
Lenna: Mulle meeldis ise PÄIKEST teha. Kui me kuulasime, siis oli ka väga huvitav. Veel mulle meeldis rong, Pagaripoiste kohvik ja kõik mis me tegime.  
Eveli: Sain teada, et kujunditest saab teha erinevaid asju. Adamson-Eric on kunstnik. Kui sai parema käe halvatuses, siis õppis ümber. Tema hobiks oli viiulimäng.  Temast on kirjutatud raamatuid. 
Max: 


1.klass  tegi käigust raamatukesed

ÕP Pille fotod

Õp Kristeli klõpsud


No comments:

Post a Comment