Sunday, May 29, 2022

1.kl koolimetsa istutamas 25.mail

 Me jalutasime koolimetsa. Me kaevasime auke. Auku panime männi. Auku panime mulda peale.

 Me istutasime puid. Ja seal bussis oli raske olla. 

Kasvatasime täna mände ja kaski.

Mulle meeldis kaske mulla sisse panna. 

Me läksime panema mände maha. Pärast läksime bussiga kooli, Me olime aitajad. 

Mina istutasin kaske, osad mände.

Mina istutasin männi.

Täna istutasime metsa. Me kasvatame mände ja kaski. Meil oli väga äge ja tore. Ja pärast üks Kohila õpetaja viis meid Hagerisse, siis olime veel õues ja siis läksime tuppa. Siis õppisime. Päev oli tore! Ja minu sõber Kermo ka. 

Meie istutasime puid. Mia istutasin kase. See oli lõbus. Minu loomakese nimi on Boss. Temal oli ka lõbus.

Kes on kõige parim? Kõik klassis! Tubli, et sa oled koolis ja õpid matemaatikat, loodust, muusikat, kirjatehnikat ja kõike. Ka puid istutama.





No comments:

Post a Comment