Thursday, May 5, 2022

3.mail külastas 1.kl Tallinna Loomaaeda KIK-i projekti raames

 Mirtel: Ma nägin seal elevanti ja ta nimi on Karl. ja ma nägin ahve ja krokodille. Ja nägin jääkaru ja kitsi ja leoparte.

Paul: loomaaias oli vahva. Elevandid olid väga suured. Meil oli väga lõbus ja me saime palju uut teada. Eriti lõbus oli, kui üks ahv virutas lusikaga vastu klaasi. 

Maria: Mulle meeldis elevant, Veel meeldis mulle jääkaru. Meel meeldisid maod ja kalad. Veel ämblikud ja ninasarvik.

Karolina: Meeldis päev. Karu oli, ämblikud. Meie läheme tagasi. Mulle meeldis veel krokodill.

Oskar: Seal oli lahe! Ma olin käinud seal kaks korda. Kaks sissepääsu? Lõpus andsin kõik oma jõu ära. Üks tüdrukahv hüppas akna vastu! 

Riko: Mulle meeldis loomaaias väga. Kõige rohkem meeldis jääkaru. Elevant oli väga suur ja äge. 

Andero: Ma käisin koos kooliga loomaaias. Nägime lambaid, kitsi, elevante, madusid ja jääkaru. Mulle meeldis kõige rohkem jääkaru, sest ta oli kõige suurem ja ilusam. Mulle meeldis see päev. 

Sandra: Esimesena nägime kaljukitsi. Teisena nägime elevanti ja siis me nägime krokodilli. Me nägime palju erinevaid loomi. Mulle väga meeldis loomaaias. 

Urmas: Ahv poksis klaasi taga. Ilves oli peidus, ma nägin tema kõrvu. Ämblikud olid ja ja kala oli ka seal. Elevandid olid ka seal. Jääkaru oli ka seal, õues kõndis edasi  ja tagasi.  Ninasarvik oli ka seal, ta kõndis sisse ja välja. 

Kermo: Mulle meeldisid ahvid. Krokodill oli vägevalt suur. Maod olid hirmsad. Papagoid olid lahedad. Elevandid mulle ka meeldisid. Ninasarvik oli huvitav. Oli üks tore päev. 

Kert: Sõitsime bussiga Tallinnasse loomaaeda. Bussis sõit oli tore. Ilm oli nartuke tuuline. loomaaias jalutades nägin ma palju loomi. Nägin enda lemmikut looma-ahvi. Ahv turnis puuris. Ja nägin krokodilli ning kalu. Akvaariumites olid maod. Väljas jalutades nägime elevante. Loomaaias tegime söömispausi. Siis peale söögipausi hakkasime jalutama bussi poole. Sõit algas koju. 

Loore: See oli lahe päev, sest me nägime loomi.  Aga ma ei näinud leopardi.

Klen: käisin loomaaias. Seal oli palju loomi. Kõige toredam oli gorilla (tegelikult olid seal šimpansid). Vastu klaasi. 

No comments:

Post a Comment