Wednesday, May 17, 2023

Liikuv emadepäev


16.mail kogunesid emad koos lastega koolimajja, et veeta ühine õhtupoolik. Algselt oli plaan toimetada õues, kuid kahjuks pööras ilm ära. Õpetajatel oli vaja muuta plaane. 
Kuna on liikumisaasta, siis oli meie õhtu täis erinevaid liikumisi: õues peeti fotojahti, saalis olid lõbusad liikumismängud, klassides meisterdati õnnepaela, mõeldi luuletusi ning tantsiti Just Dance. Õpetajaid jagus parasjagu igasse töötuppa. Kooliperenaine hoolitses teelaua eest.   Rühmades liiguti Liikuma Kutsuva Kooli pärlimängu meetodil. 
Kõik luuletused said lõpuks ette kantud. Peale liikumist kulus kõigile ära laste valmistatud küpsisetort  ja nurmenukutee.
Koos on hea!

 





RÜHMADE LUULETUSED

Tere, pere, aga eriti armas ema!
Kollane rühm

Armas ema
sa oled väga kena
Kallistab ja rõõmustab, vahel veidi kurvastab 
aga laps on väga kraps
ning rõõmsameelne on ka paps.
Meil ära aurab murepilv,
kui õues super ilus ilm.
Me ema nagu väike päike, 
me ette ei tea tema käike.
Ta kõnnib, lippab nagu äike, 
just nii kärmas on ta meil,
rõõmu südamesse toob ta kõikidel!

Punane rühm

Ema armas,
väga kärmas,
puhub kurvad pilved
päike sellest rõõmustab 
ja meid kõiki kallistab.
Tere, suur Hageri pere,
kõik krapsakad emad
ja õpetajad,
tantsu nüüd me tantsime
ja lõbusasti aega veedame.


Oranž rühm

Mina olen mihkel, kärmas,
kelle ema kena, armas.
mina alles väike,
aga armas nagu päike.
Kui on halb õues ilm
soovin, et minema läheks pilv.
Siis õue lippab terve pere
hüüdes päikesele TERE!
Kui kallistab sidn laps,
kes virk ja kraps
koos rõõmustab siis emps ja paps!

Mina ja ema
Sinine rühm

Tere, armas ema!
Olen sinu väike laps.
Oled kõige kenam,
mina aga virk ja kraps.

Kõnnin, lippan, rõõmus meel,
olen sinu poole teel.
Isegi kui pilves ilm,
meie pere kaitseb sind! 

Roheline rühm

Ema, kallis ema!
Oled väga kena.
Olgu taevas pilv või äike
olen sinu väike päike.

Ema ikka kallistab,
laps aina rõõmustab.
kui koos on kogu pere,
lippab laps ja ütleb TERE.
Oh, armas ema,
oled kraps ja kärmas.
Seda arvab meie pere.


FOTOJAHT

Sinised

Oranžid

Rohelised

Punased

Kollased
Õp Maarja fotod SIIN
Õp Kristeli klõpsud SIIN





 

No comments:

Post a Comment