Friday, September 13, 2019

Õppisime looduses koostööd tegema

12.septembril käisime Sarapiku talu maisirägastikus.
 Lapsed arvasid nii:
Miina: Bussisõit oli pikk. Lõpuks, kui kohale jõudsime pidime läbima katseraja. See oli lahe! Siis anti meile kaardid ja minu grupis olid Caroly ja Saara. Nendega oli väga tore. Me saime lõpuks neli märki kokku.
Lenna: Mulle meeldis maisilabürindis. See on Põltsamaa kandis. Seal oli väga tore, näha oli loomi ja linde.
Triine-Liis: Meil oli väga tore olla Lenna ja Lisetega. Me olime korra eksinud ja siis Lenna ütles, et kuulame teiste hääli. Kui me siis läksime teiste häälte järgi, siis me leidsime posti üles. Kui me saime labürindist välja, siis ma ei saanud hästi mängida, sest kiire oli. Ma väga tahtsin mängida. Seal oli lahe joonistada ja loomad olid armsad.
Mia: Meil oli hea kamp. Me leidsime suvaliselt number ühe posti. Meid aidati, et leida number 5 ja number neli oli lihtne leida.  Kui me pärast saime kommi, siis Kaisi Ly karjus, et mulle maitsevad kommid.
Alina: Mina olin grupis Gregori ja õpetaja Valvega. Me leidsime ainult kaks punkti. Mina sõin kaks maisi, aga Gregor ühe. Õpetaja Valve andis meile peale labürinti komme.
Caroly: Meil oli väga lõbus. Me alguses ei leidnud ühtegi posti. Alles siis, kui jooksime maisi sees mitte ei kõndinud teeraja peal leidsime ühe posti üles. Siis me kohtasime Henri ema ja me otsisime nendega koos. Meie grupis olid Miina, Saara, Emma, Melissa ja Henri ema.
Lisete: Mulle meeldis väga, aga ei meeldinud see, et sai liiga kiiresti läbi. Ma olin koos Lenna ja Triinega. Kõik vaatasin kaarti. Punkte saime kokku neli. Bussisõit oli pikk.

Laura: Alguses oli maisilabürint väga porine. Mina olin grupis Kaisi Ly, Mia, Katarina ja Evelyga. Seal oli üks tore kass, kellele sai pai teha.
Katarina: Seal oli tore ja lõbus numbreid otsida.
Gregor: Sõidu ajal oli mul suur pissihäda. Bussisõit oli igav, istumine oli ebamugav. Sõit oli väga ebameeldiv.
Hõbeli: Minu meeskonnas olid Georg ja Rasmus. Me pidime numbreid leidma, ja leidsimegi kõik, jõudsime kõige enne. Saime kommi, sõime põllul maisi.
Kaisi Ly: Mulle meeldis maisi ja kommi süüa. Leidsime kõik numbrid, mida vaja oli.
Rasmus: Me olime esimesed, kes jõudsid lõpuni. Seal oli väga naljakad ja toredad tiimikaaslased.
Alari: Mulle meeldis. See oli vähi kujuga. Ma sõin maisi.

 


Maisirägastik õp Pille silmade läbi

Maisirägastik õp Kristeli silmade läbi

Maisirägastik õp Helina kaameras

No comments:

Post a Comment