Friday, September 27, 2019

Viktoriin laste töödest ning kokkuvõte nädalast.

Kõige tähelepanelikumad linnutööde kuulajad 
Lapsed arvasid nädalast: 
Kõik oli tore. See oli natuke tavaline nädal ja väga ka  mitte. Mulle meeldis sügise sünnipäev ja veel kolm päeva ujumas käia. Kõik linnutööd olid väga toredad. Mulle meeldib, et sain oma linnutööd esitada ning voltida luike, toonekurge ja ämblikku. Sain uue tantsu selgeks sellel nädalal. Seltskonnatants on tore.  Nädal oli hea ja põnev. Koolis on üldse tore, sest mul on siin sõbrad ja mulle meeldib õppida. Tänane viktoriin oli põnev  ja siis meeldis see, kui me kõik koos  õues olime ja tegime loodusasjadest põnevaid kujusid. Viktoriinil pildid meeldisid, need olid meie töödest.  Mulle meeldisid kõik tegevused sellepärast. et need olid sügisega seotud.
Mulle meeldib sügis, sest ta on tore ja värviline.  Hea nädal oli.

No comments:

Post a Comment