Friday, September 24, 2010

Kokkuvõte sügise sünnipäeva nädalast

24. septembril  toimus viktoriin näitusele toodud hoidiste kohta.  Sedelitel olid ainult kaashäälikud, lapsed pidid leidma lünkadesse puuduvad täishäälikud. Kõige kiirem ja nutikam oli rühm, kuhu kuulusid Janno, Janita, Kätriin. Ainar, Raimond, Carmen. Järgnesid Annabel, Liisu, Sten, Mikk, Mihkel ja Robin.   Mõlemad võistkonnad tegutsesid rahulikult ning kuulasid eelnevalt tähelepanelikult õpetajate poolseid korraldusi. Selles peitus ka nende võidukuse võti. Ülejäänud lastel läks natuke rohkem aega, kuid õigete lahendusteni jõudsid kõik. Preemiaks nosisid lapsed lõpuks kodumaiseid õunu ning said  ka mälestuseks tänukirja, mille kujundas õpetaja Urve.

 Laste mõtteid.
Mark: Mulle meeldis kübaraid valmistada ja minimaratoni joosta.
Mihkel:: Mulle meeldis väga spordipäev. Eriti see, et seal oli minimaraton. Ma olin nii õnnelik, et  sain diplomi.
Sten: Spordipäev oli väga lahe. See oli vahva, kuidas me Kohilas sõime.
Rainer: Laulmine sügise sünnipäeval oli hea. Meeldis jooksmine Kohilas ja mütsi tegemine oma koolis.
Kätriin: Mulle meeldis väga Kohilas sport ja mängud ja minimaraton. Veel see, et me pidime sõnadesse (hoidiste nimetused) leidma õiged täishäälikud. See ka, kui me tegime kübaraid ja hoidiste asju. Tore, et me tähistasime sügise sünnipäeva.
Sander: Jalgpalli löök, minimaraton, kübarad.

No comments:

Post a Comment