Monday, December 27, 2010

Täname meeldivate jõuluüllatuste eest

kõiki vahvaid päkapikke! Hageri koolipere pakis oli kõigile klassidele ja ka õpetajatele tore Kohila pärimuslik lauamäng. Täname Airi ema Virve Õunapuud!  Üllatusi tegid ka raamatukogust tädi Anneli ja Heli.
Agarad päkapikud olid  õpilased koos emade-isadega.

Saabus kiri 1.h klassi õpilastele.

Tere!
Jõulud on kohe-kohe käes. Olen kindel, et ootate pikkisilmi kinke. Ärge muretsege! Me töötame  kõvasti, et sinu soovi täita. Kustas Koolisson saabus ka meile appi. Ma olen  mitmel korral teid külastanud ja olen teie üle uhke. Lugemise olete juba päris hästi selgeks saanud.  Lugemismeister on Meelis, kes on lugenud 9 raamatut ja jutustanud teistele lastele. Ainult ühe raamatu võrra vähem on lugenud Robin. Kirti  Lii on ka suur lugeja, 7 raamatut. Airi on lugenud 5 raamatut. Teie klassis on poiss Ainar. No küll oskab hästi jutustada! Kenasti seatud lausete ja vahvate sõnadega. Mulle meeldis ta lause, kaaslasele „Lugesin talle lauseid ette, et ta ei peaks oma lugemisvõimet kulutama.“ Kas pole kena heategu?  Lugemisel on edusamme teinud Marvis ja Mihkel. NAD on  hästi kannatlikud poisid-pusivad sõnu ilusasti kokku. Kindla käega kirjutavad Romet, Aleksei, Ilja, Heigo, kohe hea lugeda, ei pea prilligi ette panema. Kiidan kõiki lapsi, kes osalevad käsitööringis. Küll on osavad näpud.! Meisterdasite kaelakeed, linnukest, jõulukuuli ja palju ilusaid asju. Nüüd saate ka oma kodu kaunistada. Kehalise kasvatuse tunnis on tubli sportlane Alois. Kus jookseb ja hüppab alles! Ikka esimene! Kui ma mütsi seest KIRJU võtsin panin tähele, kui hoolsasti Danila klassi koristas. See on ka tähtis amet. Kirju oli palju mütsi sees. Sooviti: puldiga autot, traktorit, kustutuskummi, nätsukommi, šokolaadi nelja kommi, kindermuna, koppat rakterit-ja veel palju erinevaid asju. Ma ei tea, kas ma kõiki neid asju teangi ja õigesti lugeda oskasin.  Anna mulle andeks, kui ma õigesti aru ei saanud. Paljudel oli pilt juures, see teeb asja lihtamaks.  
Üks poiss kirjutas, et tema tahab targaks saada, täpne aadress oli juures. Mitu kirja kirjutasid kohe Janita ja Aleksei. 
Suur tänu kirjade eest!  Annan need kindlasti jõuluvanale edasi. Olge ikka sõbralikud ja töökad!
Tervitades ja ilusat jõuluaega soovides päkapikupoiss Lapimaalt

KIRJUTATUD 10. DETSEMBRIL 2010.A.

No comments:

Post a Comment