Monday, April 27, 2015

Käisime Estonia teatris balletti „Lumivalguke ja 7 pöialpoissi“ vaatamas

Õpilaste kirjutistest katkeid.
Käisime laupäeval  25. aprillil oma Hageri klassidega Estonia teatris balletti „Lumivalguke ja 7 pöialpoissi“  vaatamas. Teatripäeva hommikul läksime rongijaama. Ootasime rongi. Enamus lapsi tuli Kohilas rongi peale, mõned tulid teises kohas. Sõitsime rongiga Tallinna. Rongis oli tore, saime istuda ja vestelda. Tallinnas tulime rongist maha ja võtsime paaridesse. Hakkasime liikuma. Olime teatri ligidal. Jalutasime natukene ringi, sest meil oli aega.

 Kui teatrisse jõudsime võtsime üleriided ära , vahetasime jalanõud ning läksime oma kohtadele istuma. Mina istusin 6. reas. Algul mängisid inimesed lava ees augus. Kõik hakkasid plaksutama. Ma mõtlesin, miks nad plaksutavad. Õpetaja seletas, et kui dirigent tuleb orkestri ette, siis plaksutatakse.. Esimene vaatus oli tore, kuid mulle meeldis teine rohkem. Vaheajal käisime kohvikus. Seal oli pikk järjekord. Meie ei jäänud sinna seisma. Peale etendust käisime Kullo Lastegaleriis ja kohvikus. Oli huvitav.


Mulle meeldis väga ballett. Mulle meeldis kui nad hüppasid ja piruette tegid. Minu lemmik oli Õnneseen. Ta hüppas ja kargas ning tegi palju nalja. Ma olin küll Lumivalgukese etendust vaatamas käinud, kuid see oli ikka väga vahva. Nad kõik tantsisid hästi ja olid ilusad kostüümid


Add caption
 Jalutasime linnas. Vaatasime korstnapühkijat ja katsusime nööpe.  Kui ma teatris oma kohale istusin, siis õnn mulle ei naeratanud. Minu ees istusid üks suur mees ja naine. Mul oli tegemist lavale vaatamisega. Etendus meeldis  mulle väga. Eriti  pöialpoisid ja kuninganna. Peale teatri ja galerii külastust läksime kohvikusse „Pagaripoisid“. See on väga hea söögikoht. Mina tellisin ühe rummipalli ja ostsin kingitusi ka vanematele. See on parim söögikoht. Oli väga tore päev!

1 comment: