Monday, November 9, 2015

ÕPPEPÄEV ISADEGA, VANAISADEGA, ONUDEGA, SUURTE VENDADEGA.


Suur tänu kõigile isadele, vanaisadele, onudele ning vendadele, kes leidsid võimaluse osaleda ning Tiit Lukkile põnevate tehniliste vahendite tutvustamise eest! Tänusõnad ka Kohila Keskkonnahariduskeskusele LOTTE mängu laenutamise eest.

TOREDA PÄEVA LÕPUKS ESINESID LAPSED ISADELE NING NENDE ÕNNESOOVID JA MÕTTED ON JÄRGMISED:
3.kl

Tere isa, sul on tähtis päev!
Mõttest tulvil on minu pää,
et sul oleks tore isadepäev.
Et su nimi kajaks maailma pääl.
Vanaisal vanust rohkem kui isal
Aga tore ja hea  on ta ikka.
Vanaisa armastan sind pikalt.
Isa sa oled mul kallis   
Kui sind vajan, 
oled alati mul abiks.
Isa sa mul helge ja hea,
alati paitad mul pead
Isa - tore, lahke, hea,
alati aitad mind ilmapeal.
Oh, mu kallis isa,oled ikka visa.
Aitad mind, kui vajan sind.
Tore kallis isa!
Isa on nii suur ja vahva.
Ole tugev ja terve!


2.klassilt
Isa on tore ja hea.
Oled armas, kallis sa  mulle.
Laulan, laulan ka!

Oled vahva issi sa, 
kallistan sind ka.
sest ta parim mu elus.
Kui teda poleks, 
poleks mu elu tore.
Isa on tore!

Issi on mul tähtis mees,
hoiatab lapsi ohtude eest.
Õpetab, mis õige mis vale,
et hoida õnnetusi eemale.
Oskab ta kõike,mis teha on vaja.

Hoiab mind, ema ja õde nii väga.

No comments:

Post a Comment