Wednesday, October 5, 2016

SÜNNIPÄEV ON TORE PÄEV!

Täna, 5.oktoobril tähistasime meie armsa koolimaja sünnipäeva traditsiooniliselt õnnitluslaulu laulmise ning kringli söömisega. Kõik õpilased kirjutasid eelnevalt enda soovid paberile, siis oli julgem kõigi ees need ka välja öelda. Laste  õnnitluslaused olid siirad ja ausad.
Tuletasime meelde  nüüdseks Kohila majas õppiva Heigo Soidla kirjutatud luuletust "Lubadus".


KALLIS KOOL, SUL ÕNNE SOOVIN.
SINU SOOVID TÄITA PROOVIN.
PROOVIN ÕPPIDA MA HÄSTI,
KANNAN JULGELT OMA VESTI.
ÕPETAJAD KOOLIS HEAD,
NENDEST KINDLALT LUGU PEAN.
SÕPRU HOIDA LUBAN MA,
AITAN VÄIKSEID, KAITSEN KA.
SÖÖKLAS KORRALIKULT SÖÖN,
HOOLIN KOKATÄDI TÖÖST
MEELEST MUL EI IIAL LÄHE,
ET SAIN HAGERIS MA TARKUST PÄHE.
LUBAN KOOLI KÜLASTADA
KA VEEL SIIS, KUI OLEN VANA





No comments:

Post a Comment