Tuesday, March 14, 2017

Emakeelepäeva kontsert

3.klassi mõtisklusi muusikatunnis:
Enne  kontserti esitasid õpilased luuletusi
Oli mõtlik kontsert. Mulle väga meeldis teine muusikapala klounist. Enamusele meeldis. See oli kõige lahedam.  Minu lemmikuks oli viimane lugu Brasiiliast. Need olid hästi rütmilised lood, selleks meeldisidki. Kõik lood olid head, aga kõige parem oli siiski esimene lugu, mida esitati klaveriga.  Oli mõnusalt kiire. Muusikapalad,  mis rohkem meeldisid tekitasid mulle silmade ette nagu pildi. Mul oli natuke igav, väsimus ka. Minu lemmikuks olid lood saksofoniga. Meeldisid iseenesest kõik lood. Mul tekkis küsimus, kuidas Ralf Taal oskas nii hästi klaverit mängida. Mina jälle ei saanud aru, kuidas Virgo Veldi sai aina saksofoni puhuda ja puhuda.  Esitati J. S. Bachi, Arvo Pärdi, Pärt Uusbergi loomingut.   Muusika ei olnud selline mida kogu aeg kuulan, aga kui kuulata, siis see on hea. See oli väga hea kontsert, muusikapalad olid väga lahedad ja õpetlikud.




Etlejad Hageri Hooldekodus
Hooldekodus oli väga tore. Läksime muusikutega sinna kaasa, et lugeda luuletusi. Pärast  saime komme. Mulle kõik meeldis, sest oli lahe ja magus. 

No comments:

Post a Comment