Sunday, September 24, 2017

Sügis käes!

                                                                   Ühine sügispuu. Igal klassil kaunistatud oma oks
Matkaks valmis
Sügismatka sihtpunktis

Hageri palvemaja
1.KL MATKAST:
VÄGA HEA PÄEV
LISETE: OLI VÄGA LAHE. KÕIK SAID KIIKUDA.
MIINA: MULLE MEELDIS SEE, KUI KUULASIME MUUSIKAT. KÕNDIDA OLI VAHVA
CAROLI: MULLE MEELDIS VÄGA KÕNDIMINE JA MÄNGUD. NÄGIN SISALIKKU SEINA ÄÄRES.
LYDIA: MINA OLEN SEAL MAJAS ENNE KÄINUD. 
LENNA: PÄEV LÄKS VÄGA HÄSTI.
MIA: SEAL OLID VÄGA HEAD LAULUD. MULLE MEELDIS EELVIIMANE.  SÖÖK OLI HEA. MA SAIN ARU, ET LIIGA PALJU LAPSI EI MAHU KIIGULE.
UKU ATTILA: MEELDISID NEED MUUSIKALOOD, KÜSIMUSTEMÄNG. MAJA SEINA PEAL NÄGIN ÕNNEÄMBLIKKE. PIKKADE JALGADEGA ÄMBLIKUD ON LAISKVORSTID
TRIINE: MEELDIS KIIKUDA, KÜSIMUSED, KÕIGE ESIMENE MUUSIKA OLI VÄGA HEA MUUSIkA, TÄNA OLI SÖÖGIKS VÄGA HEA SUPP. MULLE MEELDIB JALUTADA.  MA OLIN KÕIGE LAHEDAMA 4.KLASSI TÜDRUKU KÕRVAL.
MARKO: KUI KÕNDISIME, SIIS OLID ÕUNAD TEE ÄÄRES KASTIS. NEED OLID VÄGA HEAD.
RAVEN: TORE OLI LEHTI KORJATA. NÄGIN KONNA. GÜNTER VAATAS OMA POSTKASTI.
KÄRT-KAROLIINE, EVELI JA SANDER:  MEELDISID LAULUD
MAX: MULLE MEELDIS MAJA
GÜNTER: KÕNDISIME MÖÖDA MINU KODUMAJAST. NÄGIN KIIGE JUURES KIVIDE PEAL HIIRT

                                                                                                                                                  
4.kl õpilased aitasid ja toetasid 1.kl lapsi matkal.
Nad suhtusid oma ülesandesse täie tõsidusega
4.kl: 21. septembril oli meil  ainult üks tund. Panime õueriided selga ja  võtsime suuna Hageri palvemaja poole. Kõik neljanda klassi lapsed võtsid esimese klassi lastel käest kinni. See oli päris nunnu.
Minul oli väga huvitav kuulata pille. Mulle meeldis klarnet. Kui pillimees hakkas pilli puhuma, siis tal nägu läks väga punaseks.
Mulle meeldis mängida enne kontserdi telefonimängu. Avastasime õpetajaga, et Karl-Roomeo oli kontserdi ajal magama jäänud. Tegelikult ta ei maganud, lihtsalt nautis muusikat.
Kui me läksime pärast palvemaja söögituppa, siis seal oli  mõnus ja tore. Me sõime väga head suppi.  Enne seda mängisime Maria ja Kristiga. 4.klass jäi kõige viimaseks mängima, sest sööma viidi klasside kaupa.
Peale söömist läksime õue ja toimus viktoriin. Meile see meeldis. Küsimused oli huvitavad. Saime näiteks teada, millised rahatähed on Norras ja mis mari on kuremari. Enne ei teadnudki jõhvika teist nimetust.
Märjaks me ei saanud, veidike ikka sadas ka. See oli normaalne, äge, päris huvitav, põnev, märg ning elevust täis päev. 
Sünnipäevalaud sügisele 22. septembril

FOTOD MATKAST, KONTSERDIST JA MÄNGUDEST

SÜNNIPÄEVALAUD

Täname PILLE LILLE FONDI ja HAGERI RAHVAMAJA JA NOORTEKESKUSE TÖÖTAJAID ning kõiki PERESID põnevate ja maitsvate suupistete eest! 




No comments:

Post a Comment