Monday, December 17, 2018

"Doktor Dolittle" etendus Pärnus

Caroly: Sõitsime bussiga Pärnusse teatrisse. Sõit oli väga pikk, sai nii palju rääkida ja naerda. Kui me kohale jõudsime, siis algas etendus nimega Dr Tuuliki . Mulle väga meeldis see. Pärast läksime kohvikusse, kus oli maitsev toit. Oli väga põnev päev!
Raven: Etendus oli väga huvitav. Tegelased läksid saart päästma. Saar sai päästetud ja Meritigu viis kõik koju tagasi. Kui etendus läbi, siis läksime sööklasse sööma. Seejärel sõitsime tagasi koju.
Miina:  Doktor oli arst. Ta leiutas ravimi, mille abil sai ta loomadega rääkida. Loomad soovitasid tal sellepärast loomaarstid hakata. Doktoril oli koer, siga, papagoi ja krokodill. Papagoil oli õde, kes elas ühel saarel. Nii läksidki kõik sellele saarele. Doktoril oli suur unistus. Ta tahtis näha hiidtigu, kes elas meres. Sellel saarel oli kustunud vulkaan ja see saar ujus. Krokodill ujus vee all ja nägi, et saar oli suure mulli peal. Seda mulli ei saanud katki teha, sest siis oleks saar uppunud. Läbi vulkaani kaatri sai selle mulli sisse minna. Seal nägi doktor hiidtigu, kes kõik loomad ja ja doktori tagasi kodusaarele viis.
Sander: Käisime kooliga teater "Endlas" See lugu rääkis ühest mehest, kes oskas rääkida loomadekeeles ja soovis neid kõiki aidata ja siis nad läksid reisile.
Lisete: Mulle meeldis teatris käia. Seal oli väga lõbus ja tore. Rõdul oli väga mugav istuda. Ja etendus oli lahe. Papagoid Polly ja Dolly olid lahedad.
Lenna: Mulle meeldis suur klaasmeritigu. Ma oleks tahtnud ka sinna sisse minna. See oleks olnud väga põnev. Mulle meeldis see teater. Seal oli hirmu, ohtu, rõõmu, nalja ja viha. Teatripäev oli minu lemmik. Tahan veel minna teatrisse.
Marko: See lugu rääkis loomaarstist, eks oskas loomade ja lindude keelt. Mulle meeldis kõige rohkem laulev papago. See etendus oli lahe!
Kärt: Doktor tegi enda alligaatorile ravimit. Kui see valmis sai, siis proovis seda ta ise ja hakkas loomadega rääkima. Siis ütles Volli, et tema õde on saarel, mis läheb aina külmemaks. Nad päästsid saare ja doktor sai klaasteokojas koju sõita.

1.klass 






No comments:

Post a Comment