Sunday, February 17, 2019

Sõbralik PLAYBACK


Sõbrad lasteaiast koos õpilastega

Sõbrapäeval on meil tavaks saanud lustida ja tantsida. Toimus järjekordne PLAYBACK. Tehnilise poole eest hoolitses Kohila G 10.klassist Mihkel Juhkam. Teadustajateks olid Laura ja Markkus.  Loomingulisse žüriisse kuulusid: noortekeskuse töötaja Kristi Paurson, Kohila G gümnasistid Kärolin Heinmäe, Oliver Enula ja Mihkel Juhkam Sutlema lasteaia õpetajad Kaire Pari, Ulvi Pähklemäe.Tore, et lisaks Hageri õpilastele olid vahvaid etteasteid jälgimas Sutlema lasteaia vanema rühma lapsed. Peale esinemist tantsisid kõik lapsed rõõmsalt koos  oodates žürii otsust.  Õpetaja   Siret Svirilin oli lastele seltsiks ning  seetõttu žürii
Mihkel tööhoos
töös ei osalenud. Kõik osalejad said tänukirja žürii tunnustava sõnaga ning väikese šokolaadi.

1.klass playbackist
Rainer: Lõbus ja äge oli. Saime tantsida Nublu järgi. Mina esitasin Põdral maja metsa sees.
Laura: Mulle meelis playback, sest seal olid väga lahedad laulud. Mina olin teadustaja. Mulle meeldis kõige rohkem Must ronk.
Gregor: Lõbus päev, hea tuju, tantsisin palju ja mulle meeldis 
Katarina: Lõbus tantsimine.
Kaisi Ly: Lõbus ja lahe pidu, tantsida oli lahe, hull. Mina esinesin Tahan, ei taha.

Rasmus: Playback oli äge. Mulle meeldis Must ronk.

Tublidest esinejatest parimad

Õp Pille fotod
Õp Kristeli klõpsud

No comments:

Post a Comment