Friday, April 5, 2019

2.klass KIK-i projektiga Sagadi Looduskoolis

Lenna: Me käisime Sagadi mõisas ja meisterdasime, mängisime, õppisime, leidsime lepatriinu ja pidasime pikniku. Mulle meeldis terve päev, aga sõit oli pikk. Ma sain teada, et puu küljes olevate seentega saab värvida ja mikroskoopidega saab vaadata taimi ja putukaid. Ma sain teada, et sõnajalad ei õitse.
Triine-Liis: Sagadis oli tore. Mulle meeldis väga, sest seal oli ilus ja vaikne. Tädi rääkis ühest muinasjuturaamatust, mis oli lõbus. Plastiliiniga oli väga lahe! Õunakook, mis emme tegi kaasa, oli hea. See oli tore päev.
Kärt: Sagadis oli lahe! Me külastasime looduskooli ja jalutasime  ringi, pidasime pikniku ka. Mulle meeldis kõige rohkem meisterdada.
Mia: Kõik oli väga lõbus. Meie läksime looduskooli. Meisterdasime, õppisime ja sõime.

No comments:

Post a Comment