Monday, November 2, 2020

3. ja 4.klassi raamatukogutunnid

27.oktoobril oli 4.klassil raamatukogutund

Raamatukogutund oli väga tore ja tädi Anneli st minu vanaema luges meile põnevaid raamatuid. Me saime ka vaadata ja uurida neid raamatuid. Osa raamatuid tekitasid huvi lugemise vastu. Meile loeti ette raamatust "Martin ja tema sõbrad e maal on elektrit. See oli väga tore ja põnev kuulata, aga ma olin seda juba lugenud. Mulle meeldib väga, et mu vanaema töötab raamatukogus. Ma ootan veel väga raamatukogutunde ja soovitan teistel lugeda raamatuid. 

Kokkuvõtte tunnist tegi Lenna

Fotod leiad SIIT

Reedel, 30.oktoobril oli 3. klass raamatukogutunnis. 

Tädi Anneli on alati lahkelt nõus neid tunde tegema, et tutvustada lastele uut lastekirjandust, lugeda põnevaid jutte.Tunni lõppedes lahkusid lapsed raamatukogust põneva raamatuga.

Rasmus: Kõige toredam oli see, et tädi Anneli suudab lugeda ja tutvustada raamatut nii, et ma tahan seda kohe lugeda.

Kaisi Ly: Lõbus oli kuulata erinevaid jutte.

Hõbeli: Jutud olid põnevad.

Laura: Minule meeldisid soovitused, mida lugeda. Laenutasin raamatu “Martin ja tema sõbrad ehk maal on elektrit”.

Gregor: Lood, mis tädi Anneli luges, olid toredad, lõbusad, põnevad.

Alari: Mulle meeldis vaadata raamatuid ja kuulata jutte.

Katarina: Jutte kuulata oli tore.

AITÄH, TÄDI ANNELI!

Fotod tunnist on SIIN





No comments:

Post a Comment