Friday, September 17, 2021

17. septembri matk metsa


Tere, olen Laura ja kirjutan meie seenematkast.Täna käisime seenematkal. Alguses, hommikul tegime

ühe tunni, selleks oli eesti keel. Natuke hiljem, peale eesti keele tundi läksime õue kooli ette kogunema. Siis läksime kooli taha ja hakkasime kõndima. Pidime ühe inimese hoovist läbi minema. Siis hakkasime ringi uitama. Käisime natuke maad ringi ja nägime ühte jahitorni. Siis tegime ühe joogipausi ja liikusime edasi. Natuke hiljem, kui olime juba ringi käinud nägime metssigade meelituskohta, kus lasti metssigu maha. Liikusime edasi. Liikusime veel väga palju edasi, aga leidsime ainult kas mürgiseid, hallitanud või halvaks läinud seeni. Natuke hiljem tegime söögipausi. Siis leidsime ainult kokku 10-12 seent, paljud polnud söögiseened.  Hakkasime kooli poole liikuma. Natuke hiljem läksime üle kraavi ja jõudsime heinamaale. Alguses oli pikk hein, siis läks lühemaks. Edasi me ainult kõndisime, polnud midagi erilist. Selline oli minu lugu meie kooli seenematkast.

Kaisi-Ly: See matk oli küll tore, aga ma ootasin enamat. Oleks tahtnud saada palju seeni, kuid sain ainult kaks. Ma ei ole varem seenel käinud ja olin natuke pettunud. Aga isegi kui ma ei saanud palju seeni, oli ikka tore metsas ringi mütata. Mulle meeldis näha, kus ja kuidas metssead söövad. Ma isegi lootsin natuke, et ma näen mingit looma, aga olen suhteliselt rõõmus, et ei sattunud metssea otsa. 

Ootan juba et saaks jälle seenele minna ja loodan, et leian rohkem seeni, et saaks teha seenekastet!


Alari: Mulle meeldis see matk väga. Mulle meeldis see, kui olime Artiga presidendid.Ma ei leidnud ühtegi seent. Mulle ei meeldinud see, et mul oli kand valus.  mMulle meeldis seeni korjata. Mulle meeldis oma soe tee. Üks õudne asi oli see, et nägime mingi looma luid. Matka lõpp oli äge, kui me läksime kraavi.                                                                                   


Arti:Mulle meeldis, kui ma sain president olla  ja ma leidsin kuuseriisika ja kuidas me Alariga teed jõime.


 

 


Õp PILLE FOTOD ON SIIN

No comments:

Post a Comment