Friday, November 26, 2021

Õpilaste arvamused kadrilaadast

 4. h  klass kadrilaadast.

Kaisi Ly:Kadrilaat oli see aasta kõigist aastatest kõige toredam, sest mul tuli kasum kiiresti sisse ja kõigile väga maitses mu kaup. Kuid oli natuke kurb, sest see sai kiiresti otsa. Kõige parem oli minu jaoks Laura pulgakoogid ja Sandra kirjukoerad. Mulle ei meeldinud see kontsert, sest see oli minu jaoks igav ja mulle ei meeldi selline muusika. Aga kokkuvõttes oli mega vinge päev.

Mul on väga kahju et järgmine aasta ei saa me enam kadrilaata teha.

Katarina:Mulle meeldis täna kadrilaat sest paljud inimesed ostsid mult asju. Mulle maitsesid väga teiste asjad ka. Eriti maistesid mule Laura pulgakoogid. Kontsert oli väga ilus kuid väsitas kiiresti ära. Mulle meeldis kontsert sele pärast pillimängiad oskasid hästi pille mängida. See oli hea päev sest see oli väga lõbus ja sain sõpradega palju naerda ja lõbutseda.

Laura: Sel aastal oli minu meelest kadrilaat lahe, sest oli eelmisest aastast palju muutunud. Näiteks ei olnud meil eelmisel aastal kontserti ning seekord oli laat  saalis. Mina müüsin pulgakooke 90 sendi eest, Kaisi Ly pitsat 50 s eest ja Katarina käevõrusid ja kaelakeid 10-20s tükk. Mulle meeldis kadrilaat, sest seal oli kontsert ja palju lõbu. Kontsert oli lahe, kuid natuke liiga vali minu jaoks, sest mu kõrvad hakkasid valutama. Alguses  kliente oodata oli igav, kuid siis otsustasime lihtsalt tüdrukutega jutustada. Mina ise soovitan kõigil õpetajatel ja lapsevanematel sinna minna, sest seal on palju rõõmu.

Gregor: Kui kadrilaat algas, siis algas ka müük. Mina istusin koos Alariga. Alaril said ennem asjad otsa, kuna ta müüs kookose pulgakooke. Mina müüsin viineripirukaid ja vahvleid. Mul alguses osteti kaks vahvlit ja üks pirukas. Kolmandal vahetunnil tulid pillimehed. Nad mängisid mitu lugu ja mulle meeldis kõige viimane. Pärast müüsime edasi ja ma sain kõigist vahvlitest lahti. Siis olid tunnid läbi ja ma korjasin oma asjad kokku ja viisin ära. Oo ja ma unustasin öelda, et tunnid kestsid 30 minutit.


1.klass kadrilaadast:

Mirtel: 25.november oli meil kadrilaat. See oli minu jaoks väga tore, sest seal olid õpetajad ja terve Hageri koolipere. Müüjad müüsid huvitavaid ja maitsvaid asju.

Kert: Kadrilaat oli äge. Kadrilaadal sai osta. Kadrilaadal müüsin palju kommi ja vahvlit.

Paul Patrik: Oli väga tore laat. Toit oli maitsev. Järgmine kord hakkan ise ka müüjaks.

Christlyn: Ostsin teiste tehtud asju ja need olid head ja ilusad. Lahe päev oli täna!

Riko: Mulle meeldis laadal. Sealt sai osta asju ja oli väga põnev.






No comments:

Post a Comment