Tuesday, November 15, 2022

Isadepäeva tähistamine 14.novembril

Elisabeth: Mulle meeldis väga, kui paate ehitasime ja kalasid vaatasime. Meeldis paati ujuma panna. Meeldis isaga teed juua, võileiba  ja piparkooke süüa. Näitasin isale kõikides klassides natuke. Isa pole kunagi enne siin  koolimajas käinud. Pärast autos rääkisime.  Isale väga meeldis  paati teha. 


Emilie Aurora: Mulle ja mu isale meeldis väga paate teha. Ma kogu aeg otsisin vajalikke asju, paljusid asju oli vaja. Meil oli väike nurgake seal laual. Meie paat tuli väga ilus. Siis võtsime teed ja piparkooki. Pärast seda läksime neljandasse klassi ja mängisime mänge, näiteks pilvelõhkuja mäng, torni mäng. Ma võitsin isaga mõlemas mängus. Denely oli ka selles võistluses. Pärast vaatasime kala nimega lõhe ja ma olin sellest lühem. Väga põnev oli kalu vaadata. Siis tegi õpetaja meist pilti ja läksime koju. Kahetsen, et ei võtnud lõpus veel ühte küpsist. 


Stenver: Tore, et koolimaja oli nii kaua lahti. See oli mu lemmikpäev. Saime laeva ehitamisest rohkem teada.

Kete. Oli äge, et saime laeva teha ja vee peal ujutada.

Mirt Lii: Saime näha kõiki teisi isasid. Sai isaga palju asju koos teha.


Mirtel: Minu isale väga meeldis isadepäev. Talle meeldis paate teha ja ta oli kunagi ise kalamees. Mulle meeldis, et sain isaga koos olla. Tegin mängus Simoniga võistlust.

Paul: Minule meeldis, kui me tegime paate. See on nii lõbus, sest saad sellega sõita vees. See oli hästi lõbus koht. Meie paadi nimi oli P.A. Shumann.

Sandra: Issile väga meeldis. Ta pani paadi nimeks Sandra. Me mõtlesime välja, et teeme sellele paadile ümber aia, et keegi ei kuku vette.

Christlyn: Minu isa jaoks oli see tore. Meie panime enda laeva nimeks Titanic. Mulle maitsesid piparkoogid.

Riko: Ma tegin kaks korda mängus silmad kinni isale pähe. Mu isale meeldis laevu teha ja klasse vaadata.

Kert: Minu isale meeldis väga olla siin ja paate teha. Vaatas korra klassi ka. Tal oli väga äge siin.


Õpetajate tehtud fotod on SIIN

No comments:

Post a Comment