Tuesday, February 20, 2024

Suusamatk 20.veebr


Stenver
: Mulle meeldis seltskonnas suusatada.
Revo:  Mulle meeldis väga mäest alla sõit ja kakao.
Eevaliisa: Mulle meeldis see matk ja allalaskmine.
Kete: Minule meeldis avastada erinevaid käpajälgi ja pabulaid ja oli väga tore.
Tõnn:  Mulle meeldis kakao joomine ja suusatamine.
Mirt Lii: Mulle meeldis alla lastes libisemine jääl.

Rasmus: "Mulle meeldis suusatada ja süüa. Jää peal olime ka ja seal oli tore."
Sander: "Mulle meeldis suurest mäest alla lasta. Me käisime metsas ja grillisime vahukomme ja jõime kakaod."
Emilie Aurora: "Eilne suusamatk oli nii tore, me Rasmusega olime kõige ees. Õpetaja Riina määras meile pikema tee, aga me Rasmusega jõudsime ikka esimesena mäele. Seal mäe juures oli tohutu jääväli. Pärast suusatamist oli meil söömine ja me saime juua ka kakaod."

Karolina; Meil oli 2 tundi, peale seda võtsime suusad ja  läksime õue. Siis seisime rivis ja ees läksid 3. ja 4.klass, väiksemad tulid järele. Läksime suure ringiga. Sõitsime umbes 2 tundi. Ma sõitsin mäest alla. Jääd oli palju. Sõime näkse ja makarone katuse all õues ja ma jõin kakaod ja oma mahla. 
Sandra: Matk oli lahe! Seal nägime palju jänesepabulaid ja loodust.  Meie klassist oli matkal ainult 6 last: neli tüdrukut ja 2 poissi. Pärast matka läksime sööma, saime makarone, viinereid ja kakaod. Mul oli pärast kõht nii täis. Tahaks veel matkata! 
Christlyn: Me käisime kooliga suusatamas ja sõitsime mäest alla. Pärast me sõime ja grillisime viinereid. Jagasime sööki ja mängisime ja rääkisime juttu. 
Maria Michelle: Ma käisin suusamatkal ja meie sõitsime metsa. Pärast me jõudsime põllule, kus oli mägi. Terve kool sõitis sealt alla. Pärast me sõitsime kool tagasi. Siis me sõime lõunasööki. see toit oli nii hea, et ma sõin ära. See oli väga tore päev. 








No comments:

Post a Comment