Friday, April 1, 2011

1. aprill - naljapäev

Täna lendasid meie majas ringi sead, kassid, autod jms. Lisaks juhtus laste väidete kohaselt veel palju muudki veidrat. Näiteks olid õpetaja kingad läinud katki ja riided auklikud.

Kõigi nende veidrate ilmingute tõttu oli vaja korraldada erakorraline kogunemine, kus lapsed pajatasid anekdoote  ja naljakaid lugusid. Kõige populaarsem tegelane neis oli loomulikult Juku.

Naljad olid näiteks sellised:
 "Juku, mis sa tegid selle 5 krooniga,
mis ma sulle andsin, et sa rohu ära jooks?"
"Kolme krooni eest ostsin kompvekke, 
aga kaks andsin Priidule."
"Miks Priidule?"
"Et ta mu eest rohu ära jooks.

"Juku, kas sa panid akvaariumisse uut vett?"
"Ei, kaladel oli eelmine vesi veel ära joomata."



Juku palub isa: "Osta mulle trumm!"
"Kuid sa hakkad minu töötamist segama," vastas isa.
"Ei, isa! Ma löön trummi ainult siis, kui sa magad."






No comments:

Post a Comment