Sunday, April 10, 2011

Kevadine päikesekiir südamesse


See kiri oli minu postkastis reede hommikul.
Minust

Tere!
Minu nimi on Meelis. Mulle meeldib teha arvutis programme ja laadida. Ma tahan saada it-meheks. Mulle meeldib koolis käia ja veel meeldib mulle kirjatähti teha. Mul on igal kolmapäeval Kohilas trenn. Me õpime seal palli viskamist. Minu lemmiktund on kehaline  seal  ma saan õpetajale olla Dj. 
Mul on koolis palju sõpru. Nende nimed on Heigo, Romet, Robin, Airi, Mihkel, Kirti Lii, Marvis ja rohkem polegi, aga pole hullu. Küll ma leian teistes koolides ka sõpru kui suureks saan.
Mulle meeldib meie bussijuht. Ta alati  laseb ilusasti bussist maha ja on rahulik.
Mulle meeldib meisterdada. Täna ma meisterdasin tuleleeki, kus on minu nimi peal ja õele tegin ka. Ja minu Õpetaja Nimi on Urve . Ta on rahulik ja õpetab ka nii hästi, et võiks kohe kalli teha, aga pole jõudnud.  Teised õpetajad on ka head. Nende nimed on Õpetaja Kristel ja Õpetaja Riina.  Õpetaja Riina õpetab meile meisterdamist juba ammu. Ühel päeval ta õpetas Kevade Tibu ja kui ma tegin,  siis tuli päris ilus  välja. Koolis on päris hea olla!!.

Suur tänu sulle Meelis, kõigi meie kooli õpetajate poolt.

(Avaldatud Meelise loal)

 

2 comments:

  1. minu poeg selline kirjanik juba

    ReplyDelete
  2. suur aitäh õpetaja Urve Hinnile kes on minu poega hästi õpetanud

    ReplyDelete