Sunday, November 20, 2011

3. klassi 16. nov väljasõit Tallinnasse

Mihkel J: Käisime koos 2. b klassiga Coca-Cola Plazas vaatamas "Karupoeg Puhhi" ja Tallinna NUKU muuseumis. Oli tore õppekäik! Onu Toomas rääkis meile väga palju oma teatri elust ja näitas täheruumis erinevaid inimesi ning lastelavastusi. Käisime ka õuduste kambris.

Kätriin: Päris lõbus käik oli! NUKU muuseumis oli õuduste toas rauast kirstus , mille kaas oli kinni, mingi imelik asi. Seal korraldati ka viktoriin, milles ma sain auhinna, mida ma küll kätte ei saanud. Hanna, kes oli ka üks võitjatest,  sai ühe pildi endast. Kahjuks ma ei saanud enda fotot teha, sest see  pildiaparaat läks katki. Loodan, et saan selle järgmisel korral

Sten. Mulle meeldis kinos, sest seal filmis olid naljakad tegelased. Rongis oli tore ja me saime seal süüa. Nukumuuseumis me nägime igasuguseid nukke. Meil oli seal ka giid, kes näitas  erinevaid asju.

Rene: Kõige toredam oli jalutuskäik vanalinnas. Filmil polnud kah viga. Mulle meeldis NUKU muuseumis õuduste tuba. Seal oli tore lihasööja jänes, kellele ma ütlesin: "Arrrrrr".

No comments:

Post a Comment