Tuesday, May 29, 2012

Õpilaste arvamusi Lõuna-Eesti reisist

Rene: Me sõitsime väga, väga palju bussiga. Konguta kool oli tore Meelde jäid hästi disc golf, ägedad matkad, järsud  trepid, ilusad liivaseinad.
Mihkel: Olid toredad 2 päeva. Mulle meeldis Ahhaa Keskus ja Lõunakeskus.
Mark. Minu arvates oli väga põnev Ahhaa Keskuses, Väikesel-Munamäel ja ka muudes käidud kohtades. Bussiga oli igav sõita. Oli kurb, et klassivend jäi haigeks. Olin väga õnnelik, et kõik lõppes hästi.
Kätriin: Oli põnev sõit. Viljandis käisime kirikut seest vaatamas ja lossimägedes. Õp Riina kodus oli väga ilus aed. 
Rainer: Saime uusi kohti näha ja palju uut teada. Matkamine oli lõbus. Ahhaa Keskuses oli väga põnev!
Liisu: Minu lemmikkohad olid Ahhaa keskus ja Tähetorn. Tähetornis oli väga palju vaadata ja Ahhaa keskuses jälle palju teha.
Mihkel R: Taevaskoda oli väga ilus. 
Sten:  Mulle meeldis kool, disc golf, mänguväljak, mets, teod, söök. Ma nägin ka järvi,  sood ja tiiki
Carmen: Oli väga tore reis. Mulle meeldis kõige rohkem Ahhaakeskus, sest seal sai igasuguseid põnevaid asju teha. Konguta koolis oli vahva. Käisime metsas mängimas ja nägime palju viinamäetigusid.

No comments:

Post a Comment