ÕPILASTE ARVAMUSI: Emakeelenädal oli tore. Juba teist aastat olin parim sõnade tundja. Mulle meeldis kirjutamine ja lugemine. Sokolaad meeldis ka. Oli lahe nädal ja ma võitsin ristsõna võõraste sõnade tundmise eest. Oli väga vahva üritus, kuid puudusin ühel päeval ja ei saanud sõnade tööd kahjuks teha. Alustasin auhinnaks saadud "Toomas Linnupoja" lugemist vaheajal ja see tundub huvitav olevat. Kõnekäänud ja vanasõnad on kodudes hästi leitud ja kaunistatud Šoks oli väga-väga hää!
ESMASPÄEV algas kogunemisega, kus tutvustasime nädalakava. Õp Urve Hinn luges ette toreda jutu, mis oli pungil kõnekäände ja vanasõnu. Õpilased lugesid erinevaid tekste.TEISIPÄEVAL kirjutasid lapsed tekste ja luuletusi kauni käekirjaga.
KOLMAPÄEVAL oli külas Alexi vanaema Ülle Udam, kes rääkis õpilastele mäletusi oma kooliajast nii õpilasena kui ka õpetajana. Lapsed kuulasid huviga, küsimusi külalisele oli kuhjaga.
Igas meepotis on vahel ka tõrvatilgad, nii ka meil. Mõni õpilane ei osanud viisakalt kuulata ning püüdis ka kaaslasi segada. Ehk on abiks koolimaja seinal olevad kõnekäänud ja vanasõnad? Tänud peredele koostöö eest!
Kõige rohkem kasutatakse peredes: VALEL ON LÜHIKESED JALAD.
NELJAPÄEVAL võtsid õpilased mõõtu raskete sõnade tundmises.
REEDEL oli kokkuvõtete aeg.
No comments:
Post a Comment