Wednesday, February 24, 2016

EESTI VABARIIGI SÜNNIPÄEV

KÕIGI LASTE SOOVID  ON PÕIMITUD
 ÜHISELT TEHTUD  PÄRGADESSE
Eestimaa  on tore maa
siin elan ma.
Eestimaa on väike
ise olen  ka väike.
Inimesed lahked, head
kõigil rõõmsad näod peas.
Sinine, must ja valge -
need meil kõigil selged.
autor Karol

Eesti minu   sünnimaa.
See  on üks suur künnimaa.
Siin  on palju leiba tehtud.
Kõhtudesse kõik need pandud.
autor Enrico



Eesti on tore koht.                                               Eesti on tore,
Seal pole mure, oht.                                            siin muresid pole.
Sinine on kodutaevas,                                         Kell tiksub tikk-tikk-tikk
must on meie mullapind,                                     ja ema kutsub Mikk-Mikk-Mikk.
valge puhtus, lootus, rahu.                                   Tule koju kohe,
Värvid rõõmustavad mind.                                   Eestimaal on muhe. 
autor  Liisbet                                                        autor Elisabeth



On  üks   maa, see mu isamaa
kallis EESTIMAA.
Siin  on lilli, mis armsad kõigile.
Siin  on lind, keda  kõik austavad.
Kool on  siin nii vahva  ja  lõbus.
Ma austan oma isamaad ja
kodu, mis  mul andnud ta.
autor  Marie


Minu väike Eestimaa,
Oled lahe väike maa.
Homme on Sinu sünnipäev,
Head sünnipäeva Sulle!
autor Konstantin




No comments:

Post a Comment