Friday, February 24, 2017

PALJU ÕNNE EESTI VABARIIK!




4.kl võistkond

3.kl  võistkond

2.kl võistkond

1.kl võistkond







 SIIN ON FOTOD

2.klassi luuletused

Kodumaa

Minu kodumaa on kaunis koht.
Inimesed on siin lahked.
 Nimed on siin ilusad.
Uued inimesed on siin ka ilusad.
Ka majad on siin ilusad.
Oo mu  Eestimaa.
Ta on minu jaoks tähtis.
Metsad on siin suured.
Siin on minu juured. 

                 Remon

Minu kodu

Ilus on minu kodu. 
Seal elavad mu vanemad. 
Armastan oma isa ja ema.
Mina soovin, et neil läheks kõik hästi.
Armastan ka oma kassi ja koera
ja oma kallist venda. 

                   Adeele

Eestimaa

Eesti on ilus maa,
siin on ilus loodus.
Eesti on mu kodumaa,
siin on ilusad järved,
ta on nii ilus maa.
Ma armastan kodu nii väga,
Eestimaal elavad sõbrad,
sõbrad mängivad minuga.
Siin on armas pere ja koerad.

                              Annely

Eestimaa

Eestlased on tublid, targad,
eestlastel on palju tööd.
Sel väiksel, väiksel Eestimaal
on minu armas kodu.
Suvel kasvavad siin lilled- värvilised, ilusad.
Inimestel kodumaal tore olla on. 
Maailmas mul Eestimaa kõige armsam koht.
Alati oled armas mulle sa.
Aitäh mu armas Eestimaa.
                                             Kirke Eliisabet


Kodu

Maasikad o eestis head,
kodu nende lähedal.
Eestimaa on tore maa,
siin on hea elada.
Teist sellist paika ma ei leia,
kui on minu kodu.
See on koht kus kõigil meil,
tore olla on.

                              Serge

Kodu

Ilus on minu kodu
Siin elavad minu ema ja isa
Armastan oma kodumaad
Metsi soid ja järvi
Armastan oma vanemaid
Armastan oma loomi.
                                    Triinu


Eesti

Eesti on torekoht,
seal targad inimesed.
Eestis on ilusad metsad ja sood,
Soos elavad suured ja väikesed loomad.
                                 Keith Kristjan


Eesti

Mulle meeldib Eestimaa,
Saaremaa ja Pärnumaa.
Vanaisa elab Järvamaal,
suvel käisin Tartumaal.
Minu kodu Raplamaal,
see on kõige ilusam maa.
                                            Lore

Minu kodu

Prillimäe on tore küla,
seal on vahva elada.
Herilased mu kuuri tegid pesa,
seda oli neil mõnus teha.
Aster on mu lemmiklill,
seda 1. septembril ko0oli viin.
Minu kodul sünnipäev,
see on väga tähtis päev.
                                    Hans Mathias

Kodu

Minu kodumaa on Eestis,
siin on tore elada.
Inimesed on siin head,
igal ühel omad vead.
Nunnud on kõik kassid, koerad,
puud ja põõsad, lilled, loomad.
Kõigile siin paistab PÄIKE,
oled suur või oled väike.
                                       Markkus

Eestimaa

Eestimaa on tore maa,
siin meeldib mulle elada.
Eestimaal on kõik toredad,
see maa on ilus maa.
Talvel lapsed mängivad,
ilm on siin ilus.
Minu sõbrad on siin.
                                   Meribel



No comments:

Post a Comment