Thursday, February 23, 2017

Tallinnas Teoteatris

Käisime 4.klassi tüdrukutega õhtul Tallinnas vaatamas etendust "Söö mind ära". Selles
näidendis Saarat narriti, kuna ta oli paks. Ta sõi palju sellepärast, et ta ei muutuks udusuleks ning lendaks seetõttu Kosmosesse. Teda narriti. Ta kohtus Mälumatsutajaga, Ajaõgija, Silmagaõgija, Raamatuõgija. Igaüks andsid Saarale midagi, et Inimsööjat aidata. Inimsööja oli natuke tüdrukuga sarnane, sest teda visati inimsööjate hulgast välja, kuna oli erinev. Ta sõi silmapiire.

Mulle meeldis Inimsööja kõht ja Mälumatsutaja. Mulle tundus, et see inimsööja alguses tahtis Saarat ära süüa, kuid pärast enam ei tahtnud. Ta hakkas teda armastama.  Ei tohi teiste üle naerda nende kehakaalu ega käitumise põhjal. Ma arvan, et seda etendust oleksid kindlasti pidanud nägema poisid, et nad oskaksid aru saada, mida tunnevad need, kellele nad aeg-ajalt halvasti ütlevad. 

See oli tore ja õpetlik etendus. Lahe linnaskäik oli. Mulle meeldis ka kohvikuskäik, kus meil sai väga palju nalja. Jõudsime tülli minna, kuid leppisime ruttu.Tunnelis ei olnud väga tore. Mulle meeldis kõige rohkem see, et me olime sõpradega. 

No comments:

Post a Comment