Wednesday, February 7, 2018

4. klass käis 6. veebruaril Pernova Loodusmajas ja Kaubamajakas.


Kärol: Täna käisime me Pärnus Pernova loodusmajas ja kaubanduskeskuses.Ma olin täna väga õnnelik, et ma saan jälle hakata koolis käima, kuna olin just haige. Pärnusse sõit oli väga lahe: me laulsime ja kuulasime muusikat. Kui me kohale jõudsime,  arvasime et ennem läheb tundi 4.c, aga tegelikult läksime meie. Klassiruumis me kõigepealt istusime ja saime paberid ja pliiatsi ja täitsime ülesandeid. Peale seda hakkasime me mikroskoopi uurima, See oli väga äge, aga kahju, et see oli tänapäeva mikroskoop. Mina oleksin tahtnud näha vanaaegset. Aga tänapäeva mikroskoop oli ka väga lahe. Me uurisime mikroskoobiga klaasijuppi koos ajalehe paberiga,juuksekarva ja klaasi, kus olid asjad sees. Kui meie projekt sai läbi, siis me saime natuke ringi vaadata. Me leidsime väga huvitavaid asju, mille me katsetasime kohe läbi. Kui me riidesse panime ja õue laksime,  tegime maja ees ühe pildi, aga me ei saanud eriti telefoni vaadata, kuna õues oli liiga valge. Peale seda me läksime kaubandus-keskusesse. Me leppisime õpetajaga kokku, et saame ukse ees kokku 13:30. Kaubandus- keskuses me läksime esimesena poodi süüa ostma. Peale poes käimist käisime Hesburgeris. Seal oli väga lahe, kuid Kristofer, Kaspar, Kenert jõid mu Coca Cola ära ja mu Coca Cola purskas ja meil polnud paberit, siis ma puhastasin seda tsekiga. Peale seda käisime Jukus liutorust alla laskmas. Pärast liutorust alla laskimist käisime Euroniksis. Poisid olid seal liiga kaua, seega otsustasime Mariaga, et lähme käime Rimis ära. Siis me nägime Liisbeti, Elisabethi, Hele Norat massaažitoolidel. Me kohe tahtsime ka. Pidime panema raha sisse ja saime tervele kehale massaaži. Algul ma kartsin, kuna mu jalad pressiti kokku. Peale seda käisime me Mariaga boftis ja printisime sealt endale endast pilte. Siis läksime jooksuga ukse ette. Me ootasime bussi väga kaua. Mulle meeldis see päev väga, võiks veel selliseid hetki olla.
Kenert:Mulle meeldis, et nägime elektrilist mikroskoopi. Vaatasime sellega kärbse jalga. Ma poleks arvanud, et tal nii karvane jalg on.
Maria: Me sõitsime bussiga Pärnu. Bussis kuulasime muusikat ja laulsime kaasa. Me jõudsime siis Pärnu Pernova loodusmajja. Seal oli meil programm mikroskoop ja rakk.  Saime vaadata enda juuksekarva ja veel vaatasime kärbse pead ja keha. Siis saime veel ekraanilt vaadata erinevad rakke. Meie tund lõppes ja me läksime nüüd kaubamajakasse. Kõik läksid alguses poodi, et süüa osta, kuid siis läksid kõik hesburgerisse. Mulle väga meeldis see päev, kõige rohkem meeldis vaadata oma juuksekarva.
Kaspar Taavet: Käisime Pärnu Pernova loodusmuuseumis tunnis Mikroskoop ja rakk. Me rääkisime mikroskoobist ja muust. Vaatasime oma juuksekarva ja kärbse jalga. Pärast saime 1 ja pool tundi Pärnu kaubamajakas ringi käia.
 Elisabeth: Teisipäeval käisime Pärnus mikroskoobi tunnis. Sõit sinna oli väga pikk aga lõbus. Kui olime kohale jõudnud, läks 4C Kaubamajja meie aga jäime mikroskoobi tundi. Alguses pidime täitma meile antud lehelt kaks ülesannet. Pärast seda võisime lülitada mikroskoobid sisse. Kõige esimesena uurisime paberit. Saime teada, et selle sees pole rakke. Siis uurisime kärbsejalga (mis oli päris rõve). Kõige viimasena saime uurida iseenda juuksekarvu. Seda oli päris äge uurida ja vaadata. Enne bussi minekut saime natukene igal pool ringi vaadata. Siis oli meie kord sõita Kaubamajja . Seal käisime poodides ja Hesburgeris. Me pidime kõik kella poole kaheks eesukse juurde minema, et bussi minna aga me pidime ootama bussi väga kaua. Kui lõpuks buss tuli hakkasime koju sõitma. See oli väga lõbus päev ja ma õppisin väga palju!
https://ssl.gstatic.com/ui/v1/icons/mail/images/cleardot.gifKristofer: Käisime Pärnus programmil: Rakk ja mikroskoop. Vaatasime kärbsejalga, mis oli väga rõve ja vaatasime ka oma juuksekarva. See ei olnud nii rõve kui kärbsejalg.  Peale õppeprogrammi saime minna Pärnus poodlema 1.30 tunniks. Saime poodides käidud, siis ootasime bussi. Buss tuli. Hakkasime tagasi sõitma.
Oli tore päev.
Liisbet: Teisipäeval käisime 4.c ja minu klassiga Pärnus. Sõitsime hommikul bussiga Pärnusse. Saime teada, et hoopis meie läheme esimesena. Tunni  teema oli Mikroskoop ja rakk. Saime vaadata oma juuksekarva. See oli põnev. Kui meie tund oli läbi saanud, läksime Kaubamajakasse. Seal käisime Elisabethi ja Hele-Noraga Hesburgeris. Pärast pidime ainult bussi veidi liiga kaua ootama. Pärast sujus kõik kenasti.   See oli vahva päev!
Artjom: Hommikul tulime otse Kohilasse. Seal meid ootas 4.C.  Läksime bussi ootama. Kui buss tuli, sõitsime Pärnusse. Sõidu ajal me Konstantiniga vaatasime kohasilte ja panime neid kirja.  Pärnus me läksime loodusmajja,  kus ootas meid mikroskoobi tund. Seal me vaatasime kärbsejalga. See oli natuke rõve, aga pärast me vaatasime juuksekarvu. Need olid nii suured! Kui tund lõppes, saime vaadata, mis seal majas veel on. Mulle meeldis seal kõige rohkem merisiga. Kui tuli 4.c tundi, sõitsime meie  bussiga Kaubamajakasse. Seal jooksin kohe kohe poodi  ja ostsin coca-cola zero ja M&M. Pärast kui me Konstantiniga sõime. Mina tahtsin vett, aga ostsin hoopis  limonaadi. Küll see oli naljakas! Pärast me läksime Hesburgerisse. Seal me ostsime hamburgerid ja sõime need kiiresti ärä. Pärast istusime ja jõime limonaadi ja sõime võileibu.
See oli lahe päev

Konstantin: Sõitsime teisipäeval Pärnusse Pernova Loodusmajja. Seal olime tunnis, kus vaatasime mikroskoobiga kärbse jalga, enda juuksekarva. Pärast tundi oli meil 15 min käia loodusmajas ringi. Seal oli kividest põrand, kalad, linnud, küülikud jne. Siis sõitsime kaubanduskeskusesse, kus võisime poolteist tundi omapäi käia. Meie Artjomiga läksime koos. Algul me ostsime poest komme ja joogi. Pärast läksime Hesburgerissej ja ostsime burgerid. Siis oli aeg ära minna. Mulle väga meeldis kõik!





No comments:

Post a Comment