Friday, February 2, 2018

Teatrielamus Nukuteatrist

1.veebr oli mõnusalt tuisune ja lumine päev

2.klass etendusest:
Karolin: Mulle meeldis, et ta kohtus Jim`iga, sest see oli põnev ja ka lahe.
Kert: Oli päris põnev.
Henri: Meeldis, et Pollyanna puu otsast alla kukkus.
Mirtel: Mulle meeldis kõik. Kõige rohkem meeldis see, et Jim tegi naljakaid liigutusi suuga.
Kevin: Mulle meeldis see koht, kus ta redeliga alla kukkus.
Elari: Seal oli nalja, oli tore ja täitsa lõbus.
Reigo: Pollyanna kukkus puu otsast alla. Ta tegi ringe.
Janne: Meeldis, kuidas Pollyanna puu otsast alla kukkus.
Marbel: Mulle meeldis see, et ma tundsin Pollyannat. Ja mulle meeldis ka see, kui ta puu otsast alla kukkus.

1.klass: Pollyanna läks tädi juurde elama, sest isa läks tal inglite juurde. Pollyanna tahtis rõõmumängu mängida. Tädi ei tahtnud ühtegi sõna kuulda. Tädi tegi Pollyannale päevaplaani: kolmapäeval aitab kodanikke, neljapäeval aiandustööd jm, pühapäeval mänguaega ainult15 min. Pollyanna  nägi ühte poissi tiigi ääres, kes tegi rõngaid. Pollyanna küsis kuidas teha ja poiss õpetas. Kui suur inimene tuli, läks poiss ära. Alguses selle tädi teenija pakkus Pollyannale süüa, kuigi ta jäi õhtusöögile hiljaks. Kui Pollyanna läks magama, siis isa laulis talle nagu unes. Korvi mäng oli naljakas. Proua oli nii naljakas. See tädi hakkas mängima klaverit nii, et juuksed hakkasid lendama Klaver pidi ümber kukkuma.
Alguses, kui see poiss püüdis kalu, kuri mees tuli ja tegi õnge katki. Järgmine kord ei saanud katki teha, lõi hoopis jala ära. Pollyanna ei jaksanud tassida seda vana onu kanderaamiga, poiss tuli appi. Arst andis abilistele kommi. Pollyanna sai siis arstiga sõbraks.Siis kui sellele mehele jalaluu katki läks, pidi ta karkudel käima.
Pollyanna nägi et poiss on puu otsas. Ta läks ka, sirutas ennast ja kukkus.Mul jäi see meelde, et Pollyanna magas mitu päeva, kui kukkus.  Arst ütles, et ta ei saa kunagi kõndida. Kokatädi karjus selle tädi peale, et ta kutsuks teise arsti. Kokatädi läks üle piiri. Aga sellest oli abi ja oli naljakas. Arst sai Pollyannat aidata, kui kutsub Euroopast sõbra. Pollyanna õpetas lõpuks tädile rõõmumängu, aga tädi hakkas kohe nagu naerma ja hüppama. Ta hakkas iga asja peale rõõmustama. Siis sai tädi päris piimaks mitte hapupiimaks. Lahendati abielu asjad ka ära. Üks vana mees, kes enne oli kuri, võttis kodutu poisi endale pojaks ja nad olid samasugused. Poisil olid lühikesed püksid ja vanal inimesel olid pikad. Lõpus saatis Pollyanna tädile haiglast kirja, Seal kirjutas ta, et tegi toas voodi ümber 6 sammu, homme lubas teha 8 sammu ja  kui  kogu aeg nii edasi teeb, siis saab varsti koju.



Mulle meeldis. kui üks onu tegi teist onu järgi. See oli naljakas.  Kukkumine oli hirmus. See oli nii päris. Mina nägin, et seal oli batuut. Mul oli alguses selline hirmutunne, kui vaheaeg hakkas. Pärast läks see tunne ära. Vaheajal oli väga tore, sain endale maitsva kreemisaia osta. Mul oli etenduse ajal väga hea tunne. Korraks läks tuju ära.  See arst viskas kommi meie poole ja Uku sai kommi. Uku andis tagasi ja see mees ütles: "Aitäh!"

Etendusest õppisime: tuleb armastada, peab vaikselt olema, asju tuleb rõõmuga võtta, kui mingi pahandus juhtub, siis peab ära leppima ja rõõmumängu mängima.  

Riietudes oli suur ummik. Tädid olid väga lahked ja aitasid.  Tegelikult ei olnud vaja muretseda.  

Väga tore päev oli!

4.klass arvas:
Maria: Mulle väga meeldis see etendus. See oli väga lahe ja naljakas. Mulle meeldis kõige rohkem see, kui vanaema tuli uksest sisse ja tal kukkus pott maha.  Kurb kui  Pollyanna kukkus puu otsast alla ning  tal oli luumurd.  Õnneks lõppes kõik hästi.
Kaspar TaavetTäna käisime Nukuteatris vaatamas etendust „Pollyanna“. Oli tore ja lõbus. Mulle meeldis kõige rohkem see, kui Pollyanna ringe tegi. Vaheajal sõime kohvikus pirukaid. Mulle päev meeldis. 
Kenert: Mulle väga meeldis see teater ja näitlejad. Kõige rohkem meeldis, kui Pollyanna ronis redeliga puu otsa, aga siis kukkus. 
KristoferEtendus oli äge. Esimese vaatuse lõpp oli õudne. Vaheajal läksin puhvetisse, tahtsin osta sealt kartulisalati ja viineripiruka. Ostsin need ära, tuli välja, et nad müüsid mulle vale piruka. Sain hoopis porgandipiruka. Algas teine vaatus. Jooksin saali. Teine vaatus oli kurb, kuna Pollyannale teatati, et ta ei saa enam kõndida. Juhtus ime, et Pollyanna jalad said terveks. Lõpp oli hea. Nagu öeldakse: Lõpp hea, kõik hea. See etendus oli äge. Aitäh kõigile, kes mõtlesid sellele etendusele minna.
Hele Nora: Me läksime hommikul kooli. Seal oli 2 tundi ja siis bussile. Sõitsime nukuteatrisse. See oli lahe, lõbus ja tore. Lavale oli ehitatud pool maja.  Pollyana oli tüdruk, kes sai  poisiga tiigi ääres tuttavaks. Poiss ütles, et plikad ei oska puu otsa ronida. Pollyana kukkus puu otsast alla ja murdis jalaluud pooleks. Jalad pandi kipsi ja ta pidi kogu aeg voodis lamama. Ema ja isa olid tal taevas. Igal õhtul, kui ta voodisse läks, hakkas isa talle laulma.


No comments:

Post a Comment