Monday, May 14, 2018

1.klassi päikeseline päev Tallinna loomaaias

9. mail käisid 1.klassi õpilased õppekäigul loomaaias. Õppeprogrammiks oli  "Loomaaed- erinevad elukeskkonnad". Sõit sai teoks Kohila Keskkonnahariduskeskuse abil, rahastas AS Keskkonnainvestreeringute Keskus. 






Lapsed arvasid: 
Caroly: Mulle meeldis see, et üks naine rääkis nende vahvate loomade kohta. Ta rääkis seda ka, et nende loomade juures ei tohi kisada. Mulle meeldis see ka, et kõik loomad olid õues. 
Alina: Mulle meeldis loomaaias. Lemmikud olid luitekassid. 
Mia: Mulle meeldivad kaslased, eriti luitekass.
Hõbeli: Mulle meeldisid ninasarvikud ja elevandid, luitekass ka. Tahtsin näha kaelkirjakut. 
Kärt-Karoliine: Minu lemmikud olid laamad. Seal oli loomadega tore. Me nägime papagoisid ka. 
Lenna: Mulle meeldisid nunnud kiisud. Aga ma ei mäleta nende nime. 
Lisete: Mulle meeldisid ninasarvikud ja elevant.
Max: Mulle meeldis väike ahv, tiiger, lumeleopard, elevant ja lambad. 
Eveli: Tore oli näha, et madu oli kesta maha ajanud. Madu oligi kõige ilusam. Tahaksin veel näha papagoisid. 
Triine-Liis: Ahvid on nunnud. See kass oli ka nunnu, aga ta võib rünnata. Aga ma ei tea selle kassi loomanime. 
Günter. Mulle meeldis pesukaru, tiiger ja ninasarvik. 
Marko: Mulle meeldisid papagoid.
Miina: Ilm oli ilus. Elevandid ja papagoid olid lahedad. 
Uku Attila: Mulle meeldis merisiilik. TA on musta värvi ja üleni okkaline. Tal olid helendavad silmad ning üks silm oli oranž ja teine roheline. 


PILDID LOOMAAIAS KÄIGUST

No comments:

Post a Comment