Wednesday, May 9, 2018

2.klassi õppekäik Sagadi looduskooli

Marbel: Me käisime Sagadi looduskoolis. Meil oli giid ja ta oli hästi tore. Me tegime plastiliinist looma ja pärast tegime neile kodud.
Reigo: Mulle meeldis metsamuuseum. Mulle meeldis mäng ja see, kui meisterdasime loomasid.
Marta: Mulle meeldis metsamuuseum. Mulle meeldisid mängud ja piknik. Seal oli väga tore. Ainult kõht läks väga tühjaks.
Kert: Me rääkisime igasuguseid asju. Siis läksime parki ja mängisime ning sõime.
Karolin: Mulle meeldis metsamuuseum ja topised.  Veel meeldis mulle plastiliinist oma väljamõeldud looma teha.
Kevin: Mulle meeldis see, kui me läksime metsamuuseumisse. Meeldis mänge mängida.
Mirtel: Mulle meeldis kõik, aga kõige rohkem meeldis mulle seal muuseum, meisterdamine ja mängud.
Henri: Me tegime kujutletavaid olevusi, siis läksime õue ja otsisime puid. Siis läksime mootorsaage vaatama.
Elari: Mulle meeldis metsamuuseum, mängud, töötuba ja bussisõit.



No comments:

Post a Comment