Tuesday, September 18, 2018

Sarapiku talu on tõesti üks tore talu!

1.klass arvas päevast: 
Gregor: Mulle meeldis punkte otsida, maisi korjata, kommi saada, pilti teha, diivanile ronida.
Kaisi Ly: Mulle meeldis maisi sees tuhnida, oma tiimiga ringi joosta, labürindist lõpuks välja tulla, loomade juures olla ja saada kommi.
Laura: Mulle meeldis, kui Nurr tünga tegi, labürindis ringiratast joosta, kiljuda, kui välja saime, sest olime väga rõõmsad, et kõik punktid üles leidsime.
Rainer: Mulle meeldis labürindis joosta, rehvidiivanil hüpata.
Katarina: Mulle meeldis labürindis joosta ja punkte otsida ning leida, kommi saada, kiikuda, kurepesa, batuudil hüpata.
2.klass arvas: 

Marko: Seal oli lahe. Käisin labürindis enda jälgedes ja see oli veidi naljakas ja nõme.  Jõudsime teisele poole ja seal olid üüratult pikad teed.

Saara: Mulle meeldis sellepärast, et me käisime oma tiimiga ühest otsast teise ja lõpuks läksime ühele rühmale järgi ja juhtus sama lugu. Pärast läksime suure kaarega tagasi ja läksime jälle uksest sisse.  
Lenna: Mulle meeldis see, kus punane nool näitas otse, aga see oli hoopis tüng. Mulle maitses väga mais. Emme pani pannile õli ja soola ning sai väga hea. Seal jooksis ringi kolm erinevat kiisut. Mulle nad meeldisid.
Caroly: Mulle meeldis, et kui läksime labürindi sisse ja jõudsime lõpuks sinna otsa, kus oli palju sinka-vonkalisi teid. Üks tee oli nats sirgem. See oli naljakas, et me käisime ja jõudsime teise kohta ja oli sihuke koht, kus sirge nool näitas ühele poole ja sinna oli kirjutatud tüng. Jõudsime sinna väga palju kordi. Kõige raskem oli 5. punkt, oli nurga taga peidus.
Lisete: Meil olid kõik leitud, aga 2.punkt leidmata ja nägime maja katust, teadsime, et oleme maja lähedal. Marbel juhatas meid välja. Väga lõbus ja tore päev!
Günter: Mulle meeldis otsida numbreid. Tiim kadus mitu-mitu korda ära. Siis hakkasin uut tiimi otsima ja leidsingi.  Siis leidsin kaks numbrit veel. Kurepesa meeldis. Suur diivan meeldis ka.

3.klass arvas:
Janne: Mulle meeldis see mänguväljak, kurepesa ja vaatetorn.
Henri: Mulle meeldis maisilabürindis punkte otsida.
Marta: Mulle meeldis. Läheksin perega.
Mirtel: Mulle meeldis, sest seal oli tore ja vahva.
Karolin: Mulle meeldis maisilabürindis punkte otsida ja seal oli tore.
Reigo: Mulle meeldis labürint, torn ja suur diivan. See oli tore päev.
Karl Magnus: Maisilabürindis mulle väga meeldis. Seal pidime leidma punkte ja paberile joonistama kindla värvi. Ja me saime ka magusat, kui leidsime kõik punktid. Peale seda saime me süüa ja lõbutseda.
Elari: Mulle meeldis maisilabürint ja bussiga sõita.
Kert: Mulle ei meeldinud miski, sest see oli igav.





Õp Kristeli klõpsud

Õp Pille fotod

No comments:

Post a Comment