Tuesday, September 25, 2018

Sügismatk Sutlema mõisa

Lenna: Mulle meeldis see, et sain vanas kohas käia. Selleks olid lagunenud müür ja mõis ja mänguplats.
Caroly: Mulle meeldis pargis ja vana mõis. Pole nii ammu sellises vanas kohas käinud. Kunstasjad meeldisid ja muusika.
Lisete: Tšellod olid nagu hiiglasuuured viiulid. Mulle meeldis eelviimane lugu. Loo pealkirja ei mäleta. Lihtsalt meeldis.
Miina: Mulle meeldis Michael Jacksoni lugu. See oli kiire ja nad mängisid ägedalt.
Mia: Meeldis viimane lugu, mis tuleb ka raadiost. Saime ilusa  ja pika maa kõndida ja olla 1. ja 3..klassi lastega paaris. Mina olin 1. klassi tüdrukuga.
Triine: Jalutades oli hästi külm, kuii sisse läksime oli soe. Kui muusika läks kiiremaks, siis läks mõisas külmaks. Suure kiige juures oli pirakas auk. Arvasime Markoga, et sinna on kukkunud mingi taevakeha. Lenna ütles, et see on kuivanud tiik.
Max: Mulle meeldis, kui mängiti pille.
Uku Attila: Mulle meeldis see lugu, kui nad tegid Michael Jacksoni järgi. Kui me läksime väravatornist mänguplatsile, meeldis mulle tammetõrusid korjata. Vanasse mõisa sisse minnes meeldis mulle vaadata nagis olevaid ehteid.
Günter: Mulle meeldis jaanikiigu peal olla. Mulle ei meeldinud, et oli külm. Muusika meeldis ka. Enne ma sellist muusikat kuulnud ei olnud.
Sander: Saime kogu aeg kõndida ja me ei väsinud. Mulle väga meeldis, kuidas muusikat mängiti ja see, et saime mänguväljakul mängida.
Alina: Mulle meeldis, et läksime lasteaiast läbi ja nägin oma õde.

Marko: Mulle meeldis kõik. Eriti see, et Uku kadus mu kõrvalt aina ära. Lõpuks kadus õp Riina ka korraks ära.




FOTOD MATKAST

ÕP PILLE JÄÄDVUSTUSED

No comments:

Post a Comment