Thursday, June 7, 2018

1.klass Viikingite küla avastamas

Marko joonistas kirjutamise asemel
Caroly: Mulle meeldisid pannkoogid, sest ma tahtsin väga süüa. Platsi peal võidelda meeldis ka.
Sander: Väga äge oli, sest  seal sai võidelda.
Miina: Mulle meeldisid lambad, ekskursioon ja õpetajaga võidelda.  Lõpus meeldis mulle mänguväljak.
Lenna: Lammas tegi mää ja mää. Seal said jänesed tulla välja. Ma lennutasin kiviga üle Mustade kaitse piiri. Ühe võõra lapse nimi oli ia. Hall võistkond võitis kaks korda.
Kärt-Karoliine: Mulle meeldisid jänesed ja lambad. Süüa oli hea.
Uku Attila: Mulle meeldis kõige rohkem sõjas kiviheitemasin.
Eveli. Mulle meeldis võitlus, sest meie õpetaja tiim võitis. 2 punkti oli Hallidel ja 1 punkt Mustal.
Mia: Mulle meeldis võitluses võitmine. Jee!
Günter: Mulle meeldis katapult ja sõjamäng.
Lisete: Mänguväljakul meeldis olla. Seal olid naljakad kujud.
Raven: Mulle meeldis seal sõda teha ja ekskursioonil. Mul juhtus, et seal oli teisest esimesesest klassis üks lasteaia sõber.
Triine-Liis: Mulle meeldis mängida mänguväljakul. Lossid olid ägedad, võitlemine oli äge. Seal oli hea toit. Viiking oli lahe.
Saara: Lõbus. Mulle meeldis see käik.

KÄROLI KLÕPSUD

VEEL KLÕPSE

No comments:

Post a Comment