Tuesday, June 5, 2018

Mitmekülgne 5.juuni: jalgpallitreening pargis ja kontsert Hageri kirikus

5.juuni hommikul oli Hageri park siginat-saginat täis:  Rauno Tutk tegi lastele jalgpallitreeningu tutvustamaks seda spordiala. Treeneril oli väga hea oskus laste tähelepanu haarata ning kõik palliga tegutsema panna.

Lapsed arvasid:
Lenna: Mulle meeldis, et hoidsin palli kaela peal 33 sekundit. Jalgpalli mängida on hea. Väga hea treener. Pitsakull meeldis.
Günter: Palli põrgatada meeldis. Mul olid roheline, kollane ja punane pall. Istusin ja vaatasin, sest ma ei tohtinud rahmeldada
Raven. Mulle meeldis tasakaalu hoida pallidega. Treener tegi nii vahvaid trikke. Pallimänge on hea mängida.
Lisete: Mulle meeldis kõige väiksem pall. Hea oli mängida pitsamängu.
Triine-Liis: Mulle meeldis jalgpalli mängida, harjutusi teha ja see treener.
Marta: Me mängisime täna jalgpalli ja osad said endale roosa vesti. Me tegime igasugu harjutusi.
Karl Magnus: Mulle väga meeldis see. Sai lustida, jalgpalli mängida ja trikke teha. Meeldis ka kõigiga kulli mängida.
Reigo: Mulle meeldis harjutusi teha.
Janne: Mulle meeldis kulli mängida, trikke teha ja jalgpallivõistlust teha.
Karolin: Mulle meeldis pallikull.
Marbel: Mulle meeldis, aga ilm oli külm. Siiski tegid harjutused soojaks.
Mirtel: Jalgpall oli lahe. Eriti kullimängud ja harjutused.
Elari: Mulle meeldis trikke teha ja meeldis päris jalgpalli mängida poiss poisi ja tüdruk tüdruku vastu.
Kert: Mulle meeldis trikke teha. Ma oskasin jalaga koksida.

Hans Mathias: 5. Juunil tuli meile külla jalgpalliterener, kelle nimi oli Rauno. Me läksime peale teist tundi jalgpalli väljakule, kus ootas meid treener. Me hakkasime pihta kõksimisega ja tegime igasuguseid harjutusi veel. Seejärel hakkasime mängima. Esimene mäng oli selline, et kõikidel olid pallid käes ja nad hakkasid liikuma ning pidid teise inimese käest tema palli maha lükkama. Teine mäng oli selline, et ühel mängijal oli pall käes ja teistel kõigil maas.  Nendel, kellel oli pall maas, need liikusid ja kellel oli pall käes pidi viskama teise palli pihta. Aitäh, oli tore päev.
Adeele: Teisel tunnil tuli jalgpallur, kes õpetas meile jalgpalli. Me mängisime Pitsakulli ja nii edasi. Selle mehe nimi oli Rauno, kes oli vahva. Seejärel hakkasime mängima jalgpalli poisid poiste vastu ning tüdrukud tüdrukute vastu. .See oli lahe ja see päev oli lahe.
Rylan: Me õppisime palliga liikuma. Tegime ka igasuguseid harjutusi. Me pidime palli kukla, ning jala peal hoidma. Mängisime ka Pizzakulli. See käis nii, et sa pidid palli käes hoidma ja pidid teistel palli käest ära lööma. Siis mängisime palliga jooksmist ja kes olid kullid, need pidid teise palli vastu viskama. Lõpus mängisime jalgpalli.
Annely: Jalgpall on äge sport, kui seda oskad.Täna õpetati natuke jalgpalli, see oli äge, et kogu kool tegi kaasa. Meile õpetati trikke, mänge ja lõpus mängisime jalgpalli.
Viktorija:  Meie külla tuli onu. Ta õpetas jalgpalli. See oli äge. Ta näitas meile erinevaid trikke, meie kordasime. Me mängisime pitsakulli ja pärast meie mängisime jalgpalli tüdrukud tüdrukute vastu ja poisid poiste vastu. Onu kinkis meile 10 palli ja 10 vesti                                 
Triinu: Teise tunni ajal tulijalgpallur kes õpetas meile jalgpalli, me mängisime pitsakulli ja nii edasi.Selle mehe nimi oli Rauno, kes oli vahva. Siis hakkasime vastu, see oli lahe,see päev oli lahe. Läksime edasi Hageri kirikusse, kus kuulsime igasugulisi muusikat. Mulle meeldis kirikus olla.                                                                                 
Keith-Kristjan: Täna oli meil külas jalgpalli treener, kes õpetas jalgpalli mängima. Algul me kõksisime ja tegime trikke , mängisime mänge ja pärast mängisime jalgpalli . Meil oli esimene harjutus karukõnd, siis oli trikkide aeg. Peale trikke oli mängude aeg esimene mäng, mida me mängisime oli pitsakull . See oli tore ja lõbus.
Rylan: Me õppisime palliga liikuma. Õppisime ka igasuguseid harjutusi. Me pidime palli kukla ja jala peal palli hoidma mängisime ka pizzakulli. See käis nii et sa pidid palli käes hoidma ja pidid teistel palli käest ära lööma. Siis mängisime palliga jooksmist ja kes olid kullid need pidid teise palli vastu viskama. Lõpus mängisime jalgpalli.
Kirke: Teise tunni ajal tuli jalgpallur. Ta õpetas meile igasuguseid trikke palliga. Minu lemmik trikk palliga oli see, kui sa hoiad ja lööd seda põlvega. Me mängisime ka erinevaid mänge näiteks pizza kull. See oli äge. Me mängisime ühte teist kulli veel, mis oli lahe. Pärast tegime kaks tüdrukute tiimi ja kaks poiste tiimi. Tüdrukud olid tüdrukute vastu ja poisid poiste vastu. Jalgpall oli äge. Ma tahaks hakata jalgpalli trennis käima. Me läksime Hageri kirikusse muusikat kuulama. See oli tore. Aga kui me tagasi hakkasime jalutama oli suur tuul.
Markkus: Täna hommikul kui ma kooli läksin hakkas jalgpall. Treener kes meiega mängis ja harjutas oli Rauno. Meil oli väga lõbus.




Peale sportimist jalutasid õpilased kirikusse, et osa saada Pille Lille MF kontserdist "Kirikuklassika" Esinesid Neeme ots trompetil ja Tiia Tenni orelil. Tänud muusikutele!

No comments:

Post a Comment