Friday, June 1, 2018

2.klass õppekäigul Haapsallu


 Karl Magnus: Mulle meeldis Haapsalus. Seal räägiti Haapsalu linnuse kohta ja mis seal vanasti tehti. Ja veel meeldis mulle ka Iloni imedemaal. Seal räägiti Iloni elust. Saime seal mängida ja lustida.

Henri: Meeldis, kui me läksime turistirongiga sõitma, mille mootor oli D25 oma.
Marta: Me käisime klassiga Haapsalus kahes kohas. Üks oli Haapsalu linnus, teine oli Iloni imedemaa. Haapsalu linnuses oli valge daam. Ja Ilon on väga armas inimene.
Elari: Mulle meeldis punase rongiga sõita ja näha auruvedureid.
Karolin: Mulle meeldis Haapsalus Iloni imedemaa ja rongisõit.
Reigo: Mulle meeldis valge daami aken ja pargis olla.
Janne: Haapsalus oli tore ja lõbus: linnus, jäätis, valge daam, bussisõit.
Marbel: Haapsalus meeldis mulle käia kirikus, kus valge daam kummitab. Veel meeldis mulle sõita selle väikse rongiga, näha linnust ja mängida mänguväljakul.
Mirtel: Mulle meeldis kõige rohkem, kui me rongiga sõitsime. Veel meeldis valge daam, mänguväljaks ja Iloni imedemaa.








No comments:

Post a Comment