Selgus, et sügisel on osade puude tuvastamine keerulisem. Lapsed said uue oskuse jagada fotosid e-kooli teadetesse.
Korrutamise ja jagamise kordamine. Mõtle tehe ja viska täring sellele, kes peab vastama.
Loodusõpetuse tunnis vaatlesime ilma,
mõõtsime temperatuuri, proovisime tuulesuunda tunnetada märja näpu abil. Uurisime pilvi, igaüks ütles, mida pilvede kuju meenutab ja joonistas selle. Täitsime ilmavaatluse töölehe oma andmete põhjal, kasutades ka ilma sümboleid. Hiljem võrdlesime seda interneti ilmateatega. Mängisime ilmaga seotud sõnadega telefonimängu.Õpilased koostasid looduslikest
materjalidest erinevaid ülesandeid, mida kaaslased lahendasid. Ülesannete koostamisel oli kõige põnevam osa pargist materjali otsimine. Tunni lõpu osas korrutasid lapsed kekskastis. Olid nii hüppajaid kui ka kontrollijad. Tunni käigus selgus, et korrutustabel vajab harjutamist.Liiklustund algas mardipäeva lauluga. Kõik lapsed said õpetaja poolt mardipäeva kombe kohaselt "vitsutatud" ja head tervist soovitud. Ühel lapsel oli rõõm seda teha ka õpetajale. Seejärel liikusime hanereas suunamärguandeid andes. Vaatasime üle kohaliku liiklusolukorra ja märgid. Ületasime koos teed. Tunni lõpul joonistasid lapsed liiklusmärke, mida nägime ning nimetasid neid. Kõige populaarsem märk oli "Anna teed". Tunnist kokkuvõtet tehes arutlesime ka ühe nn liiklusohtliku olukorra üle, kui üks laps üritas trügida teisest mööda ja teine laps kukkus. Lapsed arvasid, et liikluses võivad sellised lood väga õnnetult lõppeda. Näita suunda ja hoia silmad lahti!
No comments:
Post a Comment