Tuesday, November 14, 2023

Isaga koos on lõbus!

13.nov toimus isadepäeva üritus. 

Isad ja lapsed rivistused sünnipäevade järgi, moodustusid rühmad. 

Tegevused isadele toimusid pärlikaartidega


Andero: Mulle meeldis mängida bingot ja Bee Bottidega. Need olid väga lõbusad ja saime ka teada teistest isadest ja isad said koolist teada. Sõime ja jõime. ka räpi tund oli väga äge ja  lõbus oli pilli mängida ja kuulata teiste räppe. Mulle meeldis see päev.

Kert: Mulle meeldis Bee Bot, ma aitasin isa mängimisel, sest tema ei tea midagi meie koolis. Mina olin hea mängija, sest olen enne ka seda teinud. Bingot samamoodi aitasin, sest isa ei saanud aru. Just Dance oli lihtsalt tantsimine. Me kuulasime muusikat, mina natuke tantsisin. Ja siis oli veel üks asi, ei mäleta nime, aga ta oli kaitseväest ja õpetas meid elustama. 

Paul Patrik: Bee Botid olid lõbusad. ja nüüd ma tean, kuidas päästa inimest. Just Dance oli ka vahva. Minule meeldis üks laul, mille nimi oli "Bang, bang, bang". 

Riko: Me mängisime Bee Botidega ja me isaga jäime esimeseks, kes said valmis. Mulle meeldis ka bingo, seal me saime ka esimeseks ja see oli lahe. Isa arvas, et oli lahe õhtu. Talle meeldis Bee Bot.

Oskar: Mulle meeldis isadepäev. Seal sai paljusid asju teha. ja siis lõpus tuletati mulle meele, et pean isale andma ka portree ja võtmehoidja. Paul tuletas meelde. Ja oli lahe. 

Christlyn: Mulle meeldis Bee Bot ja Bingo. Ma nägin rõõmsaid nägusid, mõned olid tavalised. Bee Bot oli lihtne ja ka Just Dande. Esmaabis saime proovida inimest elustada. Bingos saime küsida kõigi isade käest asju. Bee Botis said isad koolimajast ja koolist veel teada. Räpis mõtlesid isad ja lapsed räppe. Just Dances saime tantsida. 

Sandra: Isadepäev oli tore! Seal oli 5 töötuba. Mulle ja mu isale meeldis Bingo ja Bee Botid. Isale meeldis väga kiluleib. Esmaabi oli raske, aga see tädi, kes näitas ette ja oli minu isa kord,  ütles:"Rahu, rahu!" See isadepäev oli lahe! 

Õpetajate fotod päevast

ISAD KOOS LASTEGA RÄPPIMAS. 

Mõtlemiseks ja ettevalmistuseks oli kõigil aega ainult 15 minutit. Hageris on ikka  vägevad isad ja lapsed!







Isade ja laste ühislooming

1. Kes on õige laps

see kellel on paps.

Õige laps on kraps.

Vahetunnis lähme hullama,

õue lapsed lähvad möllam,

kes on kiire on autos.

Meil on lahe kool

nagu autos on rool.


2. Minu laps on krips ja kraps,

sest tal on tore paps.

Kohe, kui rooli istub laps,

käib vastu puud hele plaks,

lõunakarbist kukkus välja maks.

Laps hullama, paps mõtlema:

see on nagu viirus,

millel on kiirus..

tuulelohe, mis on tagaistmel,

aga mina… rooli taga.


3. Mulle meeldib kool.

Papsil käes on rool.

Tuulelohel meeldib kiirus.

Koolis möllab jälle Viirus.

Kaugelt paistab kuu,

kellel naerusuu.

Koolist tuleb meie laps,

kaugelt vaatab teda paps.

Õues paistab kuu,

seda varjab puu.


4. Krips kraps hullab laps

auto kiirus lapse viirus,

möllab kohe, tuulelohe.

Papsi suu, suur kui kuu.

Krips kraps laps ja paps

kiirelt kohe

möllamas on tuulelohe.


5. Mulle meeldib kiirus

see on papsi viirus

papsi auto leidis puu

lapsel kohe naerul suu

papsil käes nüüd rool

ära jääb vist kool

koju jääme hullama

paps garaaži möllama


No comments:

Post a Comment