Thursday, November 23, 2023

Kadrilaat


Emilie Aurora: Mina ja Mirt ootasime kadrilaata nii väga. Me arutasime kogu aeg sellest. Mina kavatsesin teha pulgakooke ja vahvleid, aga ema keelas vahvleid teha. Täna oli kadrilaat ja ma müüsin kõik pulgakoogid ära ja ma sain koti täie tasuta vahvleid. Kui kadrilaata hakati avama, siis paluti, et keegi hakkaks ees laulma. Mina ja Mirt laulsimegi. See oli nii vahva! Kõik laulsid meie järgi. Rasmus: Täna oli minu koolis kadrilaat. Mina müüsin küpsisekooki ja vanaema kõrvitsaid. Mina sain kõigist asjadest lahti. Mõned kahjuks ei saanud lahti kõigist asjadest. Hea uudis oli see, et ma sain 24 eurot, sellega saan küll midagi osta. Ka mina ostsin teistelt asju. Kulutasin vähemalt 6 eurot. Lõpuks ma aitasin õpetajatel asju ära panna.

Mirtel: See oli väga tore! Ma müüsin kõik ära, mis mul ja paar viimast käevõru andsin Kerdile, sest ta õde armastab neid. Seal oli nii palju lapsi ja minu pere, kes tulid: isa Marko, ema Kristi, Leenu ehk Linda Lovise, Kaisa, Anneli ehk minu vanaema. Nad kõik aitasid mind. See oli nii tore päev! Ootan järgmist aastat, et saaksin jälle osaleda.

Sandra: Tore oli kadrilaat! Ma müüsin muhvineid, käevõrusid. Mirtel müüs pulgakooke ja käevõrusid. Kermo müüs kaisukaid. Mulle meeldis väga, sest tulid mu ema, vend, Riko ja nende sõber Tarvi.

Paul Patrik: Kadripäev koolis on väga äge, seal sai müüa ja osta või mõlemat.

Andero: See päev on väga äge ja lõbus. Mina müüsin muhvineid, viineripirukaid ja piparkooke. Viineripirukad läksid väga kiiresti. Jäid ka mõned muhvinid ja piparkook. Õppisime ka koolis, siis kui oli see laat. See päev oli tore! Sai nalja.







Õpetajate fotod on SIIN

No comments:

Post a Comment