Thursday, March 22, 2018

KEVADINE SUUSAMATK RABIVERE METSA (22.MÄRTSIL)

Hageri klasside traditsiooniline matk sai teoks. Onu Sass viis meid bussiga Rabiverre. Õpetaja Riina hoolitses selle eest, et  kõik lapsed saaksid suusad alla. Õpetaja Riina ja õp Helina olid suuskadel, õp Pille ja õp  Kristel jalutasid ning vedasid kelkudega raskemaid seljakotte ning termoseid teega. Teed kahjuks sel korral juua ei saanudki, kuna selgus, et kelk ei olegi kõige turvalisem transpordivahend.  Tegijal ikka juhtub!

Sel korral oli meil abilisteks  Miina ema ja isa, kes olid ka suuskadel. Teist oli väga suur abi lastele. Aitäh! 

Oleme mitmeid aastaid käinud matkal samas kohas, kuna seal on lahke ja abivalmis peremees, kes teeb meile ka lõkke. Aitäh! 

Hageri traditsiooniliseks saanud suusamatkast on tekkinud meie oma rahvatarkus:
KUI HAGERI LASTE SUUSAMATK ON TEHTUD, SIIS SULAB LUMI ÄRA.
Saame näha, kas see kehtib ka sel korral 

1.kl arvas: 
Hõbeli: Matkal oli lahe. Mulle meeldis suusatada. 
Miina: See tee oli nii pikk! Lõpuks jõudsime kohale. Õpetajatel olid jänesemütsid. Mina laulsin neile jänese laulu. Emme ja issi olid ka matkal. Nemad aitasid lapsi ja suusatasid.
Lenna: Mina leidsin OHVRIKIVI. Me käisime 3., 4., 2. ja 1.klassiga hundijahil.
Alina: Mulle meeldis, kui me sõime vahukomme. Viktorija andis neid mulle. Lenna ütles mulle: "Oo, sa teed karule toitu!" Suur kivi koos märgiga meeldis mulle.
Günter: Ohvrikivi meeldis.
Lisete: See oli kõige toredam matk.
Triine-Liis: Mulle meeldis suusatada. Mulle maitsesid vahukommid.
Kärt-Karoliine:  Mulle meeldis suusatada, sardelli ja vahukomme süüa ja küpsetada. Mulle meeldis õpetajatega koos põõsa taga kükitada. Olime jänesed.
Max: Kui me suusatasime, grillisime ja nägime rebast.
Raven: Kui me suusatasime siis me nägime onni. Mina tahtsin väga onni minna üles, aga õpetajad ei lubanud. Mulle meeldis suusatada ja vahukomme grillida. See oli lahe, et ma nägin hunti. See võis hoopis koer olla.
Caroly: Mulle meeldis väga see, kui me griilisime pidime kähku ära jooksma, kui suits meie poole tuli. Saime platsil ka suusatada. See oli tore! Suur kivi sildiga meeldis.
Sander: Mulle meeldis kõik: puuonn, grillimine. Saime nii palju suusatada.
Uku Attila: Ema andis mulle terve karbi sojapalle matkale kaasa. Need olid nii magusad. Suvikõrvitsa keskmine osa oli grillides ülimagus. Mulle meeldis see, et ma olin tagasiteel nii väsinud ja oli tore suuski käes hoida. Ma ei pidanudki suusatama. Lõke ääres mul hakkas õuepükste üks säär sulama. Tuleb olla kaugemal.
Saara: Mulle meeldis suusatada, vahukomme ja viinereid küpsetada. Bussiga oli hea soe sõita.
Mia: Mulle meeldis suusamatk, sest me saime suusarajal sõita. 
2.kl arvas: 
Marbel: Minule meeldis see, et me saime grillida ja et õpetajad ka suusatasid. Ja mulle meeldis, et me ka suusatasime. Igaüks oli leidnud koos sõbraga mingi põõsaaluse või istusid lume peal. Mina istusin koos Karolini ja Jannega. Meile küll väga meeldis.
Karolin: Mulle meeldis lõket teha ja vahukomme ning viinereid küpsetada. Mulle meeldisid mu uued suusad ja suusakepid. Aga ma kukkusin suuskadega pikali. Veel meeldis mulle näha koera jälgi lumel.
Kevin: Mulle meeldis, kui me koos tegime viinereid ja vahukomme. Ei meeldinud suuski vedada.
Janne: Mulle meeldis grillida ja suusatada. Tore oli lõkkeplatsil mängida!
Reigo: Mulle meeldis viinereid grillida ja suusatada. Mulle meeldis kõik.
Mirtel: Mulle meeldis vahukomme ja viinereid grillida. Veel meeldis mulle, kui me suusatasime. Ja mulle meeldis kõik.
Karl Magnus: Mulle meeldis viinereid lõkke peale panna ja juua kakaod. Meeldis ka ringi käia. Meeldis, kuidas teised suusatasid. Mulle meeldis metsa sees olla.
Elari: Mulle meeldis lõke ja suusatamine. Meeldis metsas olla ja Keviniga viinerit teha.
Kert: Mulle meeldis see, et me suusatasime lõkkeplatsile. Me saime ise viinereid ja vahukomme grillida. Aga see oli nii lahe, kui me mängisime lumesõda. Kui me ära hakkasime minema, saime veel suusatada.

3.klass  arvas: 
Markkus: Mulle meeldis suusamatk väga. Me alguses sõitsime bussiga, siis tulime bussist maha ja panime suusad jalga. Alguses me rivistusime ja ootasime tükk aega mil võib liikuma hakata. Kui me hakkasime liikuma vingusid kõik, et miks peab nii kaua ootama alati. Me suusatasime väikest maad ja jälle kõik vingusid, et nii palav ja igav, aga kui me seisma jäime kostis hääli ;Miks jälle?". Kui me metsa läksime, suusatasime me tükk aega ja jõudsime kohale. Seal me grillisime vahukommi ja viinereid. Seal oli väga, väga tore!!!!! 
Triinu: Mulle meeldis väga suusatada ja lõkke ääres olla. Mul ei olnud ise toitu, aga minu sõbrad laenasid. Me küpsetasime vahukomme ja mul kõrbes üks ära. Mulle tuli säde käe peale ja see oli väga valus. Mulle väga, väga meeldis. Läheksin järgmine kord ka. 
Remon: Mulle meeldib väga keskmiselt suusatamine. Mulle meeldis seal sõpradega süüa ja grillida. Algul ei tahtnud ma suusatada. Nägime ka loomade jälgi ja need olid hundi, rebase, karu jäljed. Ka mets oli huvitav. Oleks tahtnud kauem olla. Tahan järgmine aasta ka minna. 
Lore: Me käisime suusatamas Rabivere metsas. Sealt metsas oli igasuguseid jälgi. Kui me suusatasime, siis me nägime tossu. Seal oli lõke. Seejärel me hakkasime vorste grillima. Kui vorstid grillitud hakkasime vahukomme sööma. Kui söödud oli hakkasime tagasi minema. See oli palju lühem maa. Kui me bussi jõudsime hakkasime tagasi minema. Kui kooli iõudsime oli paar tundi. Mulle väga meeldis. 
Serge: Minule meeldis kõige rohkem suusatamine. Me läksime mööda teed ja me jõudsime kohale. Me võtsime suusad ära, aga õpetaja ütles et me võime ka suusatada. Terve koolipere grillis lõkke ääres vorste ja vahukomme. Peale söömist ja mängimist hakkasime tagasi minema. See oli tore suusamatk. 
Carel:  Me läksime klassiga suusamatkale. See oli lahe. Me käisime kuskil lõkkeplatsil. Saime seal joosta, grillida ja vahukommi süüa. Kõige rohkem meeldis mängida ja grillida. Markkus leidis meile lõkkeplatsil koha. Ja siis pidigi juba tagasi suusatama. kui jõudsime bussi peale, Siis me jõudsime kooli. Panime suusad ära ja läksime klassi. See oli tore matk. 
Annely: Me olime koolis. Esimene tund oli matemaatika ja siis me läksime ja võtsime suusad. Kõik tulid õue ja läksime siis bussi. Sõites nägin ma metskitse koos Keithga ja siis olime kohal. Kõik trügisid ette ja me ei saanudki eriti suuski kätte. Ja siis me panime suusad jalga ja läksime suusatama. Me nägime veel hunti ja sea jälgi ja me sõitsime ja sõitsime ja siis olime kohal. Seal oli veel vana puu, onn ja mõned poisid tahtsid ronida. Me leidsime ohvrikivi ja Günter leidis ühe ümmaraguse metallist asja. Lenna arvas, et sellega püütakse hunti. 
Kirke: Hommikul oli meil üks tund. Pärast sõime, panime suusariided selga ja võtsime suusad. Panime bussi ja ise läksima ka buss. Buss sõitis matka alguskohta. Tee peal nägime looma jälgi.Suusasõit oli väga pikk. Kui me lõkke juurde jõudsime võtsime suusad ära. Siis me võisime süüa ja grillida. Me mängisime ka. Kui me tagasi bussi juurde tagasi tagasi hakkasime sõitma, oli tee lühem. Seejärel sõitsime bussiga kooli. Ma väga ootan järgmist suusamatka. 
Hans-Mattias: Me käisime klassiga suusamatkal. mulle meeldis kõige rohkem tagasi tulemine, sest siis sai kiiresti sõita. Kohapeal sõime, mängisime lumesõda ja nägime hunti. Sinna minemine võttis nii kaua aega. 
Keith: Täna oli lahe ja tore päev nimega suusumatk.  Me kõik otsisime suuski, kui leidsme suusad, siis läksime minu lemmikuse bussi, me sõitsime läbi Rabivere. Ma nägin metskitse.  Kui me kohale jõudsime, siis võtsime suusad ja panime jalga.  Mõned panid enda kotid kelgu peale. Me jõudsime kohale lõkke platsile ja seal oli väike jahimajake ja lõke. Siis kui me olime kohal tuli välja, et kelgud oli enne meid kohal.  Me hakkasime grillima. Meil oli palju nänni kaasas, mul oli vahukommi ja viinereid.
RylanSõitsime bussiga ühte kohta, kus suusatasime lõkkeni, mis oli ühe kilomeetri kaugusel.
Mulle meeldis suusatada. Lõkke ääres grillisime viinereid ja vahukomme. Seal oli puuonn, kuhu ma tahtsin väga minna, aga õpetaja ei lubanud. Ma jagasin küpsiseid Remonile ja Keithile. Paljud lapsed ütlesid, et nägid hunti. Mulle meeldis ka seal viinereid süüa. Need olid head. Samuti olid ka küpsised maitsvad. Pärast, kui olime söönud, siis suusatasime seda teed tagasi, kust me enne tulime. Kui olime bussi juurde jõudnud, siis panime suusad bussi. Seejärel sõitsime bussiga kooli, kus õppisime

4.kl arvas: 

ARTJOM: Täna me käisime matkal. Mulle meeldis suusatada ja vinnereid grillima.Kui me bussist tuli välja siis kõik lapsed jooksid bussi asjade hoidmise kohta see oli õudne.Pärast  matka ma olin väsinud.Ma olin natuke kurb sest, Konstantin ei tulnud.
MARIA: Täna meie käisime suusamatkal. Mulle meeldis kõige rohkem see kui me saime oma vahukomme ja viinereid küpsetada.Siis me hakkasime oma vahukomme küpsetama ja meil kõrbesid alguses kõik ära aga pärast me saime head vahukommid.Mulle väga meeldis see suusamatk.
KÄROL: Me käisime täna terve kooliga suusamatkal. Mulle meeldis suuskade jalga panemine, sest kogu aeg tulid need jälle lahti. Aga pärast sain need lõpuks jalga. Max pani mulle suusakepiga vastu nägu ja mul tuli näkku kriips. Lõkkeplatsil istusime me Noraga kuuse all ja grillisime vahukomme ja viinereid. Mulle lendas lõkkest säde vastu nägu ja vastu kätt. Mulle meeldis väga see matk.
LIISBET: Me käisime kooliga täna suusamatkal. Mullle meeldis väga see kuidas Maria ja Elisabeth mind kõditasid. Ma grillisin Maria eest ta vahukomme.
ELISABETH: Täna käisime matkal. Seal grillisime vahukomme ja vinkusid. Esimene kõrbes ära, sest grillimise ajal rääkisin Mariaga. Teine hakkas just valmis saama kui keegi viskas lumepalli minu vahukommi peale. Lõpus kõdistasime Liisbeti. See oli päris äge matk.
HELE NORA: See oli väga tore suusamatk.  Me suusatasime lõkkeni. Seal me grillisime vahukomme ja viinereid. See oli väga lahe.
ROOMEO: Tere sõbrad mina käisin täna matkal. See oli põnev ja huvitav. Mulle meeldis kõige rohkem krillida ja süüa. Ma pidin Kerdiga jagama süüa ja juua. Ma mängisin lumesõda koos Maksimiga ja suusatasin kiiresti. Lõpus sain ma teada et me tulime lühema tee asemel pikemat teed ja ma olin kõige esimene kes bussijuurde jõudis. Matk oli äge ja karastav.
KENERT: Mulle meeldis tänane päev ,et ma sain olla boss korra ja ma olin kõige ees. Siis nägime ilvesejälgi võib-olla olid need hoopis koera jäljed.
KASPAR: Suusamatkal oli tore ja lõbus. Istusime Kenerti ja Maxiga puude vahel. Mul oli kaasas vahukommi ja viinerit. Lõke oli väga kuum.
MAKSIM: Mulle meeldis krillita ja suusatata ja lumesõda mängita kõige rohkem meeldis see et öpeajad läksid põõsa taha mängima jäneseid pärast mull läks seefir mustaks ja ma pidin uue seefiri  tegema ja pärast me läksime juba bussile ja läksime aga suusa matk oli äge.

No comments:

Post a Comment