Friday, March 16, 2018

Luulehõnguline öölugemine



Kirjanik Milvi Panga koos tütrega
foto: Hõbeli ema
Lapsed panid kirja loetud raamatud
foto: Hõbeli ema
2.klass Marta: meile tuli kooli kirjanik Milvi Panga .
Karolin: Mulle meeldis eilne disko.
Mirtel: Ja õhtul rääkisime õudusjutte.
Janne: Mulle meeldis Valge Daam.
Marbel: Ma sain eile trükimasinaga trükkida.
Karl Magnus:  Mulle meeldis koolis magada.
Kert: Mulle meeldis, kui teised õpilased Milvi Panga luuletusi esitasid.
Reigo: Mulle meeldis, et ma sain disko ajal laval olla.
Henri: See oli vinge, et sai trükimasinaga trükkida. Muusika oli diskol liiga kõva.

Koolipere Milvi Pangat kuulamas
foto: Hõbeli ema
1.klass

Ma olin nii elevil. Kui ma eile klassi ees luuletust lugesin, siis mu süda nagu hirmus ära. Ma olin enda peale vihane, et mul läks luuletus sassi, kui Milvi Pangaga luuletusi lugesime. Mulle meeldis luuletaja Milvi Panga.

Mulle meeldis, et kooli sai ööseks jääda. Mulle meeldis, et saime oma klassis magada.Tore, et disko kestis väga kaua. Diskot tantsida oli hea! See oli nii naljakas, kui õpetaja Kristel ja Pille meiega koos tantsisid. Kõige esimesena tulid klassi Mia ja Alina. Meie klassist olid diskol kõige kauem Lenna, Hõbeli, Sander, Marko, Raven ja Saara. Kõige viimasena tulid klaasi Marko, Sander ja Saara.  Sai väga palju tantsida ja magada. Poisid hüppasid mu madratsi peal ja siis see läks katki. Mulle meeldis see, et me saime Triinega ühes voodis magada. Läksin üle piiri söögiga, sõin kõik kommid ära ja läksin liiga hulluks. Mõned lapsed hirmutasid mind ära. Räägiti Valgest Daamist ja Grännist. Mu tekk oli väike ja varbad jäid välja, püüdsin need teki alla saada, sest kartsin et keegi võtab kinni. Mulle meeldis magada ja multikat vaadata.  Käisime koos WC-s, nii oli julgem. Mul oli hästi mõnus magada. Mulle ei meeldinud see, et ma ei saanud terve öö klassiga olla.

Mulle meeldis, et kõik said koos olla ja natuke sain mina ka. Läksin varem ära. Meile meeldis kogu päev.

4.klassi õpilased trükkisid oma jutud ise. Mõtted on siin esitatud ehedalt, täpselt nii nagu lapsed kirjutasid.

ROOMEO: Mulle meeldis kõige rohkem disko, mis oli minule natuke nagu playback. Sest ma proovisin neid laule järgi teha. Mul oli ainult üks mure . Ma ei saanud magada !!!Mul oli natuke igav Milvi Panga käigul, aga ma sain seal uusi asju teada.
KASPAR TAAVET: Meile tuli külla Milvi Panga. Lugesime luuletusi ja ostsime raamatuid. Pärast oli disko, mida mina ja Kenert tegime. Õhtul mängisime pudelimängu ja jäime magama. Hommikul ärkasime, panime asjad kokku ja tund algas.
Kärol: Kui ma kooli jõudsin, hakkasime voodeid tegema. Ja peale seda pidime joonistama raamatust pilti. Kui kõik olid kohale jõudnud, siis me veidi mängisime. Siis tuli minna 2.klassi. Seal ootas meid Milvi Panga ja tema tütar Ruth. Milvi Panga rääkis meile luuletustest ja Ruth rääkis, kuidas raamat valmib, me saime ise ka luuletust öelda. Kui Milvi Panga hakkas ära minema, saime talt osta tema uut raamatut. Siis me läksime klassi pudelit mängima. Meil oli väga lõbus. Pool kümme hakkas disko. Me panime disko riided selga ja läksime. Diskol oli algul palju lapsi ja pärast väga vähe. Ja õpetaja pidi  mitmele lapsele külmakoti tooma. Pärast oli väga vähe inimesi. Kui oli viimane laul ja kui see lõppes, hakkasime Elisabethiga ja MariagaKkiki Mikit laulma ja poisid panidki seda. Kui disko lõppes, läksime klassi, panime tuduriided selga ja hakkasime pudelit mängima. Öösel ei saanud magada mitte keegi, sest keegi koputas aknale ja seinale. Me tüdrukutega kartsime väga ja läksime üksteise kaissu. Aga me kartsime ikka ja Konstantin tuli meie kõrvale ja ta kutsus mind printsess Käroliks. See õhtu oli väga lahe.
KENERT: Mulle meeldis , et meil käis Milvi Panga külas ja ta müüs enda uut raamatud. Mina ostsin selle raamatu. Mina ja Kaspar olime diskorid ja mina tegin tüdrukutele  ehmatuse. Tegime Maksile ehmatuse ja talle kukkus karp pähe. Diskol juhtus , et arvuti jooksis kokku. Õhtu oli äge. 
ELISABETH: Kui olime siia tulnud, pakkisime asjad lahti ja joonistasime pikale paberile. Selle  ajal rääkisime ja mängisime . Kui Milvi Panga tuli, siis oli Liisbet kadunud. Hakkasime teda otsima. Kui olime ta leidnud, jooksime teiste juurde. Milvi Panga luges meile luuletusi ja rääkis. Enne kui disko algas, oli meil aega. Selle aja sees mängisime pudelimängu. Kui me võisime riided ära vahetada ja diskole minna, olid kõik teised juba seal. Me saime diskol soovida laule. Lõpus olime meie Käroli ja Mariaga viimased. Pärast  diskot mängisime jälle pudelimängu. Kui kõik olid unised hakkasime Käroli, Maria ja Liisbetiga kartma. Aga lõpus olime nii väsinud, et jäime magama. Hommikul ärkasime selle peale , et Kenert viskas meile kotti pähe. 
MARIA: Kui me kooli jõutsime siis hakkasime matratseid pumpama ja hakkasime enda raamatust joonistama.Kui meil valmis oli siis tuli meile külla Milvi Pangahakkas endast rääkima et klassis ta kirjutas enda esimese luuletuse 50 aastaselt siis ta ei rääkinud enda klassile .Siis lõpus me saime osta Milvi Panga uut luuleraamatutSiis lõpes se tund.Pärast läksime klassi sööma siis läksie kööki salatit sööma.Natukese aja pärast meil hakkas disko siis läksime saali. Siis hakkasime muusikat kuulama ja tantsima.Meie olime põhimõttelised ainukesed meie klassist Elisabethi ja Käroliga.pärast lõpes disko ja siis me hakkasime Elisabethi jaKäroliga laulma kiki mikit.Siis pandi viimane laul kiki miki ja siis läksime klassipudeli mängu mängima siis läksid kõik enda vooditesse .Pärat natukese aja pärast hakkasid kõik kartma siis tuli mkärolminu juurde ja siis kõik jäid mägama jäime me pool neli siis.Hommikul me Kenert viskas meile kotti madratsi peale. Mulle väga meeldis öölugemine.
LIISBET : Mulle meeldis, et meil käis külas Milvi Panga. Ta rääkis oma elust( millal kirjutas oma esimese luuletuse jne ). Meie ütlesime ka oma luuletuse. Ta tütar rääkis meile, kuidas raamatut tehakse. Vahepeal käisime söömas. Veel mängisime pudelikeerutamist. Ma olin natuke diskol. Mu väikesel õel läks madrats katki. Vaatasime natuke multikat. Siis läksime magama. Me hakkasime Käroliga ja Mariaga kartma. Konstantin oli ainus, kes tuli meid päästma. Pärast jäime magama. Hommikul me sõime hommikust ja pakkisime asju.
MAKSIM: Alguses meie klassiga läksime kuulama Milvi Panga ja tema luuletusi . tegelikult vahepeal igav ja vahepeal lõbus .Pärast seda läksime oma klassi ja mängisime pudeli mängu pärast pudeli mängu käisime riiteid vahetama ja läksime diskole mee tansisime  pärast läksime mina Roomeo ja Konstantin jäime pikutamamee olime väsinud ja lihtalt pikutasime mõni aja pärast läks Roomeo diskole  mina ja konstontin jäime pikutama vahebeal laks diskol arvuti rikki mee konstontiniga aga mängisime kivi paper käärit pärast äkasid meie klassi kaslased ja akasime mängima puteli mängu vahebeal tuli esimese klassi naat ütlesid et mee oleksime vaiksemalt pärast ma läksin magama.                                                                                
HELE NORA: Milvi Panga tulli meile koos oma tütrega  ja nad rääkisid ja siis oli paus  ja peale  pausi oli disko seal me tantsisime siis vaatasime multikaid    ja jäime  tudu  siis hommikul  me sõime ja pakkisime  asjad kokku ja hakkasime õppima . Milvi Panga võttis mu luuletuse  ära.
KONSTANTIN: Öölugemisele tuli Milvi Panga. Ta räägis meile uuest raamatust ja kuidas ta hakkas luuletusi kirjutama. Pärast oli väga magus söök ja mina sõin kaks portsu. Siis algas disko. Pärast läksime klassi mängima ja multikaid vaatama. Ma ei saanud terve öö magada, sest tüdrukud midagi kartsid. Mulle kõik väga meeldis.
ÕP PILLE FOTOD
Õp Kristeli klõpsud
Reede hommik

No comments:

Post a Comment