Friday, March 9, 2018

KONTSERT "EMAKEELE HELIN"


2.klass: Armas muusika oli. Mulle meeldis. Mulle meeldis see väike 9-aastane tüdruk, kes laulis. Ta laulis nii ilusti. Mulle meeldis, kui ta mängis klaverit.  Klaverimuusika oli ilus. Mulle meeldis laulmine. See oli nagu ooper. Väga ilus muusika oli. Ma jäin hiljaks ja muusika kostis juba garderoobi. Mina olen sellisest muusikast huvitatud. Minu jaoks oli igav.










4.kl: Mulle meeldis kontsert, aga veidi häiris see, et tädi laulis nii kõvasti, et kõrvades hakkas kumisema. Ta enne hoiatas ka, et tema laulmine võib veidi harjumatu meile olla.  Kõik oli väga lahe. Laulud olid toredad. Kui oli “Hällilaul”, siis tahtsin jääda magama. Mulle meeldis, kui väike tüdruku tuli laulma. Ta nimi oli Marite. Mulle meeldis, et seal oli teistsuguseid eestikeelseid sõnu, mida mina ei kasuta. Näiteks: pää, virve.





1.klass luges luuletust " Linnupesa"

Elisabet esitas omaloomingulise luuletuse

Oleme tänulikud, et  õpilased saavad osa sellistest headest kontsertidest! Uute kohtumisteni! 

No comments:

Post a Comment