Saturday, February 6, 2021

2.klass käis Hageri muuseumis

 Sander: Täna käisime teise tunni ajal Hageri muuseumis.  Me nägime vanu suuski ja seal  oli kaisukaru näitus. Seal me nägime vana apteek ja seal olid süstlad ja vana kaal. Seal oli nii palju karusid. Minu lemmik kaisukaru oli seal punast värvi. Kadri jutustas karude kohta ja luges karu raamatust ühe loo. Seejärel ma leidsin karu mis hoidis s tähte ja siis me jalutasime kooli tagasi. Ja mulle meeldis väga.

Oliver: Käisime klassiga Hageri muuseumis kaisukarude näitusel. Hageri muuseum asub vanas apteegis. Apteek asutati aastal 1888. Muuseum avati? Me nägime naljakat apteekrit, süstlaid, ravimeid, arstiriistu.  Ma arvan, et seal oli 59 karu. Mu õele meeldiks see näitus väga. Sealt edasi nägime kaheksakümnendate titavankrit. Siis Kadri luges meile raamatut kaisu karust. Mulle meeldi see väga ja ma arvan et mu õele meeldiks see muuseum väga.

Simon:
Me läksime ükskord Tallinna vanalinna. Me vaatasime seal ringi. Me tegime suure kuuse all pilti. Kui meil pilt oli ära tehtud võisime midagi osta. Ma tahtsin osta ühte sinist karu. Ta oli väike. Temaga saab mängida, kaisus hoida, istuma panna, kätekõverdusi teha. See karu on väga nunnu ja meeldib mulle väga.

Robin: Läksin kooli. Esimene tund oli sama. Teine tund läksin muuseumi seal oli karu näitus nägime vanu suuski. Siis läksime ruumi kus oli apteek seal oli palju süstlaid ja palju ravimeid. Vaatasime vanu pilte. Läksime karude ruumi seal oli palju karusid  otsisime isa karu. Kadri luges lugu niru karust. Teises toas vaatasime vanu pilte apteekerist ja tegime loteriid.  loodan et võidan. Ma arvan et seal oli 76 karu. Oli tore päev! 

Sandra:  Kui me astusime muuseumisse, siis nägime erinevaid majade pilte. Seejärel läksime teise ruumi, kus olid ranud ja apteeker. Edasi nägime Hageri vana koolimaja pilte .Sus tuli järgmisema karude nurk kus oli erinevas vanuseis karuseid .Edasi liikudes näitas muuseumi töötaja meile pilte val kunaki töötanud aptrkritit. Muusiumis oli ka üks väga vanu vankv. Ning seal sai avaldatda arvasmin, et mitu karu on muuseumis. Mina arvasin,et 51.

Kevin: Talvel saab suusatada lumememme ehitada ja lükata veel saab jalutada
Õues koeraga ning loomadel süüa viia .Õhtul on tore toas.

Leenakadri: Ma läksin kooli. Õpetaja tuli klassi ja ütles meile. Kell 9 lähme
muuseumisse. Aga meie läksime varem. Me panime riitese ja siis
hakkasime minema. Kadri oli seal ja kutsus poisid aitama lund lükata.
Kui poistel oli tehtud siis sisenesime muuseumise. Muuseumis oli
näitus kaisukarudest. Kui läksime sisse nägime vanu suuski. Mina
tegin palju pilte. Vadasime kaisukarusid ja neid olid karud maja sees.
Minule meeldis Winni Puhh vaatasime raamatut kus olid vanad
kaisukarud. See oli lõbus.



No comments:

Post a Comment